Ga naar inhoud

6800Le vreemd probleem


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb net mijn nieuwe XFX 6800LE binnengekregen (de andere was kapot). Ik heb hem dus geinstalleerd, en daarna ben ik maar gelijk even 3dmark 2003 gaan draaien. Ik heb hem eerst niet unlocked of overklocked, toen kreeg ik 6932 punten. Daarna heb ik de kaart unlocked naar 12 pixelpipelines, en gewoon 4 VS. toen kreeg ik een score van 8347 dat werkte dus goed. Toen heb ik er maar 16 pixelpipelines van gemaakt, maar toen kreeg ik een score van 4582!!! dus heb ik de kaart maar weer op 12pp gezet en weer 3dmark 2003 gedraait, maar tot mijn schrik kreeg ik ineens 3598 punten. Toen heb ik de kaart weer standaard laten lopen (8pp 4vs) en toen weer eens 3dmark2003 gedraait, nou, toen kreeg ik weer een score van 3000 punten ??!! Wie weet waar dat aan kan liggen, ik vind dit wel een beetje vreemd.
Link naar reactie
Volgens mij begint hij weer dezelfde kuren te vertonen als de vorig 6800LE: het nVidia programmatje geeft aan dat hij 153 graden!!! is, maar everest geeft aan dat hij zo rond de 45 graden is. P.S. zou zoiets ook kunnen liggen aan een kapotte voeding (een tagan 380 watt) of een verkeerde instelling in het bios ofzoiets?? Help??!!!!
Link naar reactie
Oke, ik zal de driver wel even weer opnieuw installeren, dan post ik morgen even of het gelukt is. bedankt voor jullie antwoorden!!! :P P.S. Nouja je kunt de games nog wel spelen, maar volgens mij niet echt zoals het hoort, want ik moet bij NFSU 2 bijna alles op het laagste zetten, anders begint hij vrezelijk te schokken, en hoort denk ik niet echt zo met een 6800LE!!??! :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...