Ga naar inhoud

Vraag over 3dmark resultaat.


Aanbevolen berichten

Er is iets wat ik niet goed begrijp: Ik had eerst een mooie OC neergezet (CPU) en dan ook nog een leuk OC'tje met de videokaart (370/900), en daarme 9000+ in 3DMark 03 gescored. Nu heb ik 3D Mark al een tijdje niet meer gedraaid omdat ik van hardeschijf moest verwisselen na een crash van de vorige. Nu heb ik de boel weer geinstalleerd, een ook een Zalman CNPS7000AlCu gehaald om een nog betere OC te halen - dat is gelukt. Ik laat hem nu altijd (dus echt 24/7) op een OC van 11,5 (MP) x 214 (FSB) lopen (vroeger had ik zelfs mazzel als hij de bench met 11,5 x 210 af maakte), wat erg veel is voor eenAMD XP 2600 (toch :) ). En verder heb ik ook de videokaart nog meer kunnen OC'en naar 380Mhz Core en 910 Mhz Mem - nauwelijks merkbaar verschil, maar daar gaat het me nu niet erg om. Het probleem is, dat wanneer ik nu 3D Mark 03 draai - met [b:fd052b25d7]dezelfde[/b:fd052b25d7] drivers, haal ik "maar" een score van 8000+ punten (+ staat voor 'iets meer dan' :D ). Dat lijkt me erg raar aangezien ik een behoorlijk betere OC heb... Waar kan dit dan aan liggen?? :(
Link naar reactie
Zoals Comp-freak als zegt het kan vanalles zijn. Is het dezelfde 3Dmark versie? Niet toevallig vergeten de mobo drivers te installen? Heb je spyware? (ja dat kan op een vers geïnstalleerde pc ook voorkomen!) En... er bestaat een kans dat je de cpu of videokaart te ver hebt overgeklokt! Dan valt de score lager uit, ondanks dat je geen artifacts krijgt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...