Ga naar inhoud

Monitor update


Aanbevolen berichten

[quote:2091846149="Gouranga"]Hallo, Ik heb een compaq presario computer van een jaar of acht oud. Deze pc gebruik ik de laatste tijd steeds vaker als tweede pc. Bij deze pc zit een compaq presari MV500 monitor. Deze monitor vind ik de laatste tijd beetje wazig uitzien. Bestaat er de mogelijkheid om deze (videokaart) eens up te date en waar vind ik dat? Groetjes[/quote:2091846149] Wat wil je doen je monitor upgraden? Of bedoel je je videokaart upgraden? Je kan proberen een nieuwe driver voor je videokaart te downloaden en te installeren, kijk eens op de website van Compaq. Als je beeld op je PC een beetje wazig is kan het liggen aan of je videokaart of je monitor. Probeer er eens een andere monitor aan te hangen of je monitor aan je andere PC te hangen. Een monitor upgraden kan niet, wel een nieuwe kopen. Een videokaart upgraden kan ook niet, als een nieuwe driver niet werkt, hier geld ook een nieuwe kopen. Voor zo'n oude PC is het zonde om veel geld uit te geven dus mischien is er wel wat te vinden op marktplaats of e-bay.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...