Ga naar inhoud

tv-out zwart wit


Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe het kan, maar opeens geeft is mijn tv-beeld via de tv-out zwart wit. Ik heb alle onderwerpen die google te bieden had afgelopen, maar nergens een antwoord :S Heeft iemand een idee welke instelling ik moet veranderen om weer kleur te krijgen? (ik heb inmiddels verschillende drivers geprobeerd dus het moet volgens mij echt een instelling zijn). De tv staat ingesteld op pal, kheb ze allemaal geprobeerd maar niet 1 werkt. Verder gebruik ik dezelfde kabels als eerst. Ik heb windoos xp en een asus gef 4 4600 ti met nieuwste forceware drivers.
Link naar reactie
[quote:578f80be9c]Probleempjes: Ik heb zwart wit beeld: Check de instelling voor S-video of Composiet. Kijk in de handleiding van je TV welk type signaal wordt ondersteund en welke externe ingang je daarvoor gebruiken moet. [/quote:578f80be9c] helaas, had ik al gedaan, zoals ik zei, de tv heeft het 2 dagen geleden nog goed gedaan, de ondersteuning is er.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...