Ga naar inhoud

Verkeerde videokaartinstellingen


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met de videokaart in mijn laptop. Het gaat om een Fujitsu Siemens Amilo A7640, AMD3000+... Er zit een SiS M760 moederbord in met geintegreerde videokaart... deze maakt gebruik van shared memory. Bij het spelen van spellen is de kwaliteit echt abnormaal slecht. Het is een 128MB kaart en ik heb 512MB-ram. Het zou eigenlijk dus geen probleem mogen zijn. Iemand een idee?
Link naar reactie
[quote:457e62410b="thomasvossen"]384MB ram, maar dit hoeft het probleem niet te zijn. Maar neem een spel als fifa 2005, hier zou het menu toch normaal van afgebeeld moeten kunnen worden?!?![/quote:457e62410b] uhmm de onboard snoept er ook van en, 512 is standaard, 1024 begint bijna mainstream te worden bij die-hard gamers. ik zou zeggen koop een nieuwe videokaart en koop meteen een latje van 512 dan zal het een stuk lekkerder lopen. kwa videokaart is de NVIDIA 6600 GT wel leuk.
Link naar reactie
[quote:6826f58f48="thomasvossen"]384MB ram, maar dit hoeft het probleem niet te zijn. Maar neem een spel als fifa 2005, hier zou het menu toch normaal van afgebeeld moeten kunnen worden?!?![/quote:6826f58f48]hoeft niet, ik wou alleen ff kijken hoe veel geheugen de 'videokaart' had... als hij te klein was, zou ik zeggen van: ja vind je het gek, maar nu houd ik mijn mond
Link naar reactie
[quote:fef33ef3ab="taco78"][quote:fef33ef3ab="thomasvossen"]384MB ram, maar dit hoeft het probleem niet te zijn. Maar neem een spel als fifa 2005, hier zou het menu toch normaal van afgebeeld moeten kunnen worden?!?![/quote:fef33ef3ab] uhmm de onboard snoept er ook van en, 512 is standaard, 1024 begint bijna mainstream te worden bij die-hard gamers. ik zou zeggen koop een nieuwe videokaart en koop meteen een latje van 512 dan zal het een stuk lekkerder lopen. kwa videokaart is de NVIDIA 6600 GT wel leuk.[/quote:fef33ef3ab]Beetje rare opmerking. een 6600 GT past niet in een laptop :-? heb je al gekeken hoe de instellingen in het spel staan? onboardchips zijn inderdaad niet echt best.... dus als je mazzel hebt kan je op lowdetail nog wat spelen, maar anders vrees ik het ergste
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...