Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar informatie omtrent het aansluiten van een tv op tv-out van een simpele radeon 7000 kaart door middel van een draadloze verbinding. Gezien het enorm aantal vragen over aanverwante onderwerpen zoals grafische kaarten in het forum hardware is het ondoenlijk om deze allen te gaan doorspitten. Misschien is de vraag al gesteld, maar kan iemand mij zeggen of een draadloze verbinding met voornoemde kaart mogelijk is, zoniet wat moet ik dan minimaal aanschaffen[/b]
Link naar reactie
Zelf alleen ervaring met een Radeon 8500 kaart met TV-out. Met wat gedoe is het volgens mij goed mogelijk. Je moet hiervoor vaak wel voldoende nieuwe drivers hebben. Kijk in ieder geval eerst eens onder de Beeldscherminstellingen. Durf een beetje te zoeken, ik ken de noodzakelijk instellingen niet uit mijn hoofd, maar deze zijn goed te vinden. Direct begrijpelijk, dat is weer een ander verhaal. Wanneer je begint met experimenteren is het handig om het apparaat alvast aan te sluiten. Er wordt namelijk gekeken of de 2-VGA poort of TV-out gebruikt wordt, zo ja, dan wordt de bijbehorende keuze mogelijkheden ook wat beter getoond. Met wat puzzelen moet het zeker lukken. En een beetje zoeken kan overigens ook geen kwaad.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...