Ga naar inhoud

Geforce 5200 + Benq FP937s+


Aanbevolen berichten

Na het lezen van de Computer Totaal test en het forum ben ik er overuit dat ik de Benq FP937s+ wil aanschaffen. Echter dan is mijn geld wel op en kan dus niet een andere videokaart aanschaffen. Er zit nu een ASUS V9520TD (Geforce 5200 chip) in mijn systeem. Desktop kan makelijk draaien op 1280 - 1024 (Refresh is dan nog 85Hz). Echter games is dat niet te doen. Hoe erg is dat ??? Zijn games nog wel goed speelbaar ??? (Unreal 2004/DOOM III/NFS underground II). En in hoevere is de FP937s+ beter dan de FP937s ????
Link naar reactie
[quote:c291eda484="ries666"] Desktop kan makelijk draaien op 1280 - 1024 (Refresh is dan nog 85Hz). Echter games is dat niet te doen. Hoe erg is dat ??? Zijn games nog wel goed speelbaar ??? (Unreal 2004/DOOM III/NFS underground II).[/quote:c291eda484] FX5200 is niet te doen met een resolutie van 1280x1024, ik raad je aan om door te sparen voor een kaart van zo'n 220 Euro, ik denk dan aan een XFX GeForce 6600GT. [quote:c291eda484] En in hoevere is de FP937s+ beter dan de FP937s ????[/quote:c291eda484] Ik heb alle bij de schermen mogen testen, dus ik kan het je vertellen: de + heeft een hogere contrast 1:700, dit is goed te zien in donkere games, de weergaven van donkere tinten is erg goed in Doom III., beter dan bij de FP937s. Het scherm heeft met zijn 8ms nog minder last van Ghosting. tenslotte beweert BenQ dat het een 24bits 16,7miljoen kleuren scherm is, zelfs na telefonisch overleg met de product manager van BenQ werd er vol gehouden dat het een 24bits scherm is, ik heb daar zo mijn twijfels over maar goed. Hoe dan ook is de FP937s+ het perfecte 19" game scherm op dit moment (naar mijn mening). Als hij mij had gedaan aan het artikel van Computer!Totaal had ik hem een 9 gegeven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...