Ga naar inhoud

6600GT of 6800LE


Aanbevolen berichten

Ik heb hier pas geleden ook een forum voor geopend. Ik heb uiteindelijk voor de 6600GT gekozen. Ik ben er nu Zeer tevreden over. De 6800LE is ietsjes duurder en je kunt er de pipelines van open zetten. Alleen heb je hier maar een kans van 50%. En deze kans ligt niet in jou handen maar in de handen van het product, namelijk of die pipelines kapot zijn ofniet.
Link naar reactie
Een overgeklokt 6600gt presteert beter dan een 6800le met 12 pipelines open. De 6800LE is wel sneller @ 16 pipelines, alleen is de kans niet heel groot dat je dit haalt. Als je naar de polls [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/998423] @ GoT [/url] kijkt, dan blijkt dat veel mensen de 16 pipelines halen. Het is aan jou om de gok te durven maken.
Link naar reactie
kijk wel ff uit met je pipelines want als je er te veel aanzet dan kunnen er beeld fouten ontstaan. Een vriend van mij heeft dat ook geprobeerd en het werkte dus niet en het was veel gekloot om de pipelines die stuk waren weer uit te zetten. Dus ik zou niet te snel aan je pipelines beginnen te rotzooien. want in de fabriek zijn ze niet voor de gein uitgezet. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...