Ga naar inhoud

DVI naar VGA


Aanbevolen berichten

[quote:df243f7408="Pathenon"]Mijn video kaart heeft een DVI uitgang en mijn TFT monitor een VGA plug. Die wil ik nu verbinden met een verloopplug DVI naar VGA. Vraag : Wordt mijn monitor dan digitaal aangestuurd?[/quote:df243f7408] Ik heb dit ook (XFX 6600GT AGP) maar maakt volgens mij in elk geval niets uit, gewoon verloop ertussen en draaien :) .Maar het zal waarschijnlijk inderdaad niet de volledig digitale weg zijn op deze manier.
Link naar reactie
Wat Comp-Freak zegt is correct, wat die letter achter DVI betreft, je bedoeld DVI-I en DVI-D [quote:c62a6472a6]The DVI specification has created an uniform connector that can accommodate both, digital and analog video signal. DVI has three subsets: DVI-A, for analog signals, DVI-D, for digital signals, and DVI-I (integrated), for both analog and digital signals. DVI-I stands for Digital Video Interface - Integrated and means a DVI connector that can transmit both analog and digital video data. [/quote:c62a6472a6] DVI-I word doorgaans het meest gebruikt, die DVI naar VGA dongle's zijn ook meestal DVI-I
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...