Ga naar inhoud

Is dit lage score nvidia 6800gt met een Amd 64 3500


Aanbevolen berichten

De score kan idd wel wat hoger. Zorg dat je de drivers voor je moederbord (nforce of via) geïnstalleerd hebt. Download daarna versie 66.81 drivers. Dat is wel een beta versie, maar geeft goede resultaten in 3DMark05. Maar veel hoger zal je score niet worden denk ik. Dan moet je echt gaan overklokken wat die anderen dus hebben gedaan waarschijnlijk ;)
Link naar reactie
Ik zou die 66.81 alleen gebruiken voor een 3dmark score, voor het spelen van games (waar je die kaart uiteindelijk voor hebt lijkt me) kan je beter de 66.93 drivers voro gebruiken. score's van 5000 met 3dmark '05 worden o.a. gehaald door de instellingen van je drivers op High-preformance te zeten ipv standaard, tevens word V-sync uitgezet in de drivers. je moet je kaart wel wat tweaken in je drivers natuurlijk om 5000+ te halen. 10000 punten is overigens zo slecht nog niet in 3dmark '03 voor dat systeem, 11000 of hoger is wel te halen maar niet met standaard instellingen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...