Ga naar inhoud

games crashen met fx5900xt


Aanbevolen berichten

ik heb de 66.93 al geinstalleerd. [b:701d5747d9]dit staat in de FAQ[/b:701d5747d9] [quote:701d5747d9]Ik heb problemen met de 66.93 driver (of andere driver); sommige games crashen en/of lopen niet goed, wat nu? Nieuwe Forceware Drivers willen niet altijd even goed werken met bepaalde games, mocht u nu problemen hebben met de laatste ForceWare Driver (of andere oudere driver) installeer dan de 30.82 driver. Deze kunt u hier vinden. Deze driver ondersteund echter niet de nieuwere GeForce 6 serie kaarten. [/quote:701d5747d9] mijn vraag was dus kan ik die 30.82 driver gebruiken met mijn kaart of zouden jullie eerst wat anders proberen.
Link naar reactie
Ik denk niet dat die drivers gaan werken bij de 5900XT ivm de ouderdom, ik zal die vraag & antwoord bij de volgende FAQ update eens aanpassen zodat het wat duidelijker is. Jou kaart moet gewoon normaal werken met de nieuwe 66.93 drivers. Heb je de drivers voor je moederbord bij je herinstalatie goed geinstaleerd? wat voor moederbord heb je eigenlijk? verder zou ik eens kijken naar de temperatuur van je systeem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...