Ga naar inhoud

ATI Radeon 9600XT?


Aanbevolen berichten

Hallo lieve mensen ik heb 2 vraagjes over deze kaart nl.: Ik heb een MSI moederbord en ik wil graag de Asus Radeon 9600XT kopen: Asus A9600XT-TD Retail maar is dit wel mogelijk? want op die site staat ook er 1 voor MSI: MSI RX9600XT-TD128 dus kan ik de Asus versie kopen voor mn mobo ofniet? Er staat ook bij de MSI versie: Capaciteit: 1218 MB is dit een typfout? Hoeveel Watt heeft deze kaart nodig (ik kan het niet vinden) want op mijn voeding staat: 5V & 3.3V Combined Load 180W 5V & 3.3V & 12V Combined Load 280W Total Output is 300W max. Mijn systeem: Mobo: MSI KT4AV Mobo Chipset: VIA VT8377A Apollo KT400A CPU: AMD Athlon XP 2400+ @ 2000MHz Werkgeheugen: 256MB (PC2700 DDR SDRAM) Graka: GeForce2 MX/MX400 (64MB)
Link naar reactie
[quote="SoNiC03"]Capaciteit: 1218 MB is dit een typfout?[quote] Ja. Ik heb zelf een Asus Radeon 9600XT TVD (ViVo 8) ) en die loop als een trein! Het is een zeer goede kaart, goede, mooie cooler. Bij de asus krijg je er meer extra's bij (uitgebreidde softwarebundel+half life2, ik weet niet of je dat ook bij MSI zal krijgen) , vandaar dat hij waarschijnlijk iets meer zal kosten. Bij MSI koop ik liever nVidia spul: ik heb laatst een MSI Starforce Fx5700 gehad, liep ozich goed, de radeon 9600 XT van asus is gewoon beter. MSI heeft ook minder Radea (laten we het zo maar zeggen :D ) in haar assortiment en nijgt meer naar de kant van nVidia, al zijn ze de laatste tijd wel zeer trots op hun ATI X series videokaarten. De radeon 9600XT is nu ook al aardig oud aan het worden (bestaat al een tijdje) en dat zou misschien wel een rede voor je kunnen zijn om voor een nieuwere te gaan. Kortom; ik zou voor de Asus Radeon 9600XT gaan. succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...