Ga naar inhoud

waarom werkt ie niet??


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb al een tijdje een nieuwe pc. zelf gebouwd, loopt allemaal prima. maar hiet komt het. nu zit er een Nvidia fx 5600 XT in. een zeer slome kaart, gewoon dom gekocht. maargoed. ik heb ook nog mijn vorige kaart, een radeon 9000 128 ddr. kaart is gewoon nog goed. maar als ik deze kaart in mijn nieuwe pc wil stoppen, geeft de pc 1 lange en 3 korte piepjes. als ik dan een beetje op de kaart druk, en zet dan de pc aan, dan geeft ie een kort piepje, zeg maar het normale opstart piepje. maar het beeldscherm springt niet aan. heel raar. want in een andere pc werkt ie wel gewoon goed. kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? hier mijn specs: amd athlon xp 2800+ abit kv7 moederbord 512 mb pc 3200 bedankt!
Link naar reactie
wat is de leverancier van je mobo? Je zou op de site ervan kunnen checken wat de foute pieptoon inhoud en zo verdere conclusies hierover kunnen trekken. Heb je, na het verwijderen van de nvidia kaart wel de bijbehorende drivers gedeinstalleerd en de nieuwe drivers van de Radeon geinstalleerd? Geeft het beeldschrm niet een een OSD Error als "No signal, check cable"? Zit de videokaart wel goed in haar AGP slot (heb je niet een AGP lock dide je over het hoofd bent geslagen en is de kaart dus niet fout geinstalleerd)? Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...