Ga naar inhoud

slechte score 6800 gt? help


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb de volgende pc. Amd athlon 2800+ 512 Mb a7v8x-X en heb daarbij onlangs de asus 6800 gt 18 mb aangeschaft. Oude drivers eraf gehaald, kaart erin gezet. standaard driver erop gezet, inclusief smart doctor en asus control panel. Daarna van nvidia nieuwste driver erop gezet. Kort daarna kreeg ik veel fout meldingen, direct naar opstarten. Blawu scherm, software mogelijk niet goed geinstalleerd, en nog wat. naar mijn idee had ik het wel goed gedaan. Maar heb er alles afgegooid, en daarna de standaard driver erop gezet, en daarna de nieuwste driver van de site. Ik heb dat control panel er niet meer opgezet, ik dacht dat het misschien daar aan lag, omdat die niet voldeed aan windows logo, non-wattes :lol: Kreeg daarna die foutmeldingen gelukkig niet meer. Maar de pc was nog steeds wel wat traag. gamen ging wel aardig goed, maar ik weet niet preceis hoe het moet zijn. Want de grafische kaart hiervoor was niet veel. Ik wilde toch weten of het nu goed was. Heb ik die 3d markt test uitgevoerd. Ik heb wat andere resultaten gezien, en volgens mij moet ik vele hoger kunnen scoren. Is dat zo, zo ja, wat kan er mis zijn? Ik geprobeerd die link te kopieeren, hopelijk heb ik de goede... http://service.futuremark.com/compare?3dm05=279827 maar score is 894 3d marks.......... Misschien heb ik die test niet goed uitgevoerd, of is wat mis met mijn pc/drivers etc!? of hardware :cry: :cry: ?
Link naar reactie
Je installeert ze door eerst het linkje van m'n eerste post te downloaden, en dan het programmatje te installeren. Wat het inhoudt?Door die drivers kan windows op AGP8 draaien i.p.v. de standaard 0 die hij nu ingesteld heeft). Waarom?Omdat je die nog niet geinstalleerd hebt. Tip:klik rechts op desktop, eigenschappen, tabblad instellingen, knop geavanceerd, tabblad problemen oplossen.Daar moet je het schuifje van hardware versnelling helemaal naar rechts zetten.
Link naar reactie
ik heb dezelfde kaart als jij. ik heb 3652 punten. dus jij moet ook wel een stuk hoger kunnen. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je systeem net als mijne niet de allersnelste meer is, alleen jouwe is nog wat trager, zie maar de cpu score in vergelijking met de mijne. op de FAQ pagina staan de laatste drivers (66.82 volgens mij). dat scheelt al heel wat punten als het goed is voor 3dmark05 dit is mijn score, vergelijk de jouwe maar even met mijne... (mijne is licht overklokt, maar dat is niet veel) http://service.futuremark.com/compare?3dm05=228585
Link naar reactie
ik vraag me wel af waarom dat dan komt. Jij pc is idd nog wel stukje sneller, en je hebt ook meer intern geheugen. Maar tcoh vind ik het verschil wel vrij groot. Volgens mij heb ik ook de laatste drivers geinstalleerd, want die heb ik van nvidia gehaald. Heeft iemand suggesties waar het zou kunne liggen? Of in ieder geval hoe ik er achter kan komen. Op me pc staat wel aardig wat software, maar toch ook weer niet overdreven veel. pff......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...