Ga naar inhoud

6800GT 3DMark05 score


Aanbevolen berichten

Hallo, Gister heb ik via me post me point of view 6800GT ontvangen. Paar probleempjes met opstarten omdat ik de molex was vergeten aan te sluiten (in handleiding staat alleen dat ie voor ultra is bedoelt :-? ). Maar goed nu komt mijn probleem ik heb net even 3DMark05 gedraait en tot mijn schrik keek ik naar score en het was maar 2553. Dit is veels te laag denk ik voor een 6800GT. Waar kan dat aan liggen? Weet iemand dat? Alvast bedankt
Link naar reactie
  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Nou aangezien de windkracht vandaag wat sterk was zou het kunnen zijn dat je kaart daar last van heeft. Wacht even tot deze wat afneemt, dan zal je score zeker stijgen.. serieze mode: Kom op, vertel eens wat meer! Wat zijn je systeem specs en heb je een schone install gedaan bij het plaatsen van deze kaart? Je score moet overigens ongeveer 4500 zijn..
Link naar reactie
[quote:4e6423a204="2FAST"]Geef de link van je 3dmark score eens. Heb je de nforce drivers geinstalleerd? Je kaart is niet half kapot, dat kan nl niet. Hij is stuk of niet stuk, maar niet half stuk[/quote:4e6423a204] Opzich zou het wel kunnen maar hij kan ook genaait zijn en bijvoorbeeld i.p.v een Geforce 6800GT een LE gekregen hebben, en die heeft de helft zo weinig pipelines als de GT.. :wink: Maar daar gaan we voorlopig nog nie van uit natuurlijk.. :wink: 8)
Link naar reactie
[quote:537c79a10c="sdh"][quote:537c79a10c="2FAST"]Geef de link van je 3dmark score eens. Heb je de nforce drivers geinstalleerd? Je kaart is niet half kapot, dat kan nl niet. Hij is stuk of niet stuk, maar niet half stuk[/quote:537c79a10c] Kan wel... hij kan genaait zijn en bijvoorbeeld i.p.v een Geforce 6800GT een LE gekregen hebben, en die heeft de helft zo weinig pipelines als de GT.. :wink: Maar daar gaan we voorlopig nog nie van uit natuurlijk.. :wink: 8)[/quote:537c79a10c] Dannog is ie niet half stuk, maar dat zou je echt wel zien in apparaatbeheer dan als het geen GT is
Link naar reactie
[quote:369495343c="2FAST"][quote:369495343c="sdh"][quote:369495343c="2FAST"]Geef de link van je 3dmark score eens. Heb je de nforce drivers geinstalleerd? Je kaart is niet half kapot, dat kan nl niet. Hij is stuk of niet stuk, maar niet half stuk[/quote:369495343c] Kan wel... hij kan genaait zijn en bijvoorbeeld i.p.v een Geforce 6800GT een LE gekregen hebben, en die heeft de helft zo weinig pipelines als de GT.. :wink: Maar daar gaan we voorlopig nog nie van uit natuurlijk.. :wink: 8)[/quote:369495343c] Dannog is ie niet half stuk, maar dat zou je echt wel zien in apparaatbeheer dan als het geen GT is[/quote:369495343c] Jawel het kan wel, omdat die LE's voor zover ik het begrijp vaak GT's of Ultra's zijn die bijvoorbeeld 8 kapotte pipelines hebben. Dat was ook zo met bv de Radeon 9800SE en Radeon 9800... maar ik kan ernaast zitten hoor..
Link naar reactie
Laten we aannemen dat hij gewoon nieuw in de winkel gekocht is, dan heb je dit probleem voor 99.9% niet. En anders is het nog maar zeer de vraag, ik denk dat dit gewoon een driver, of niet schone install probleem is. Denk dat dit voor de Topic starter alleen maar moeilijker maken, laten we er vanuit gaan dat de kaart nieuw is en de TS niet opgelicht is, software probleempje eerst ff uitpluizen :)
Link naar reactie
[quote:5991534adf="2FAST"]Laten we aannemen dat hij gewoon nieuw in de winkel gekocht is, dan heb je dit probleem voor 99.9% niet. En anders is het nog maar zeer de vraag, ik denk dat dit gewoon een driver, of niet schone install probleem is. Denk dat dit voor de Topic starter alleen maar moeilijker maken, laten we er vanuit gaan dat de kaart nieuw is en de TS niet opgelicht is, software probleempje eerst ff uitpluizen :)[/quote:5991534adf] Ghehe, tjah daar heb je gelijk in jah.. :wink:
Link naar reactie
[quote:9130c4050a="2FAST"]Nou aangezien de windkracht vandaag wat sterk was zou het kunnen zijn dat je kaart daar last van heeft. Wacht even tot deze wat afneemt, dan zal je score zeker stijgen.. [/quote:9130c4050a]Haha moet je hem horen!! :lol: TS heb je soms een 128MB variant van de 6800GT (asus maakt deze, ik weet niet of PoV dat ook doet). Wat is je 3DMark 03 score? Heb je Vsync soms aan staan?
Link naar reactie
Je link doet het nog steeds niet... en ik zou graag de score van 3DMark [b:7a75683989]2003[/b:7a75683989] willen zien... kijken of die ook zo laag zijn! Vsync is een beeldverbeterende functie die heel veel van je videokaart vraagt en ervoor zorgt dat de performance behoorlijk omlaag gaat... Maar die functie staat stanaard uit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...