Ga naar inhoud

TFT monitor valt uit na melding "analog"


Aanbevolen berichten

Heb de Faq gelezen maar kwam er niets over tegen. Bij aansluiten van een nieuwe TFT monitor en opstarten van de PC (P4 XP Nvidia 128Mb) verschijnt er kort (meteen) een melding 'analog" en valt het beeld uit. uitzetten en weer aanzetten vd monitor leidt binnen 3 sec tot dezelfde reactie. waarsch een klein instellingsprobleempje, kom er alleen niet achter, Marc
Link naar reactie
[quote:5906ef3dd3="Marc Zelluf"]Heb de Faq gelezen maar kwam er niets over tegen. Bij aansluiten van een nieuwe TFT monitor en opstarten van de PC (P4 XP Nvidia 128Mb) verschijnt er kort (meteen) een melding 'analog" en valt het beeld uit. uitzetten en weer aanzetten vd monitor leidt binnen 3 sec tot dezelfde reactie. waarsch een klein instellingsprobleempje, kom er alleen niet achter, Marc[/quote:5906ef3dd3]Staat er daar niks over in de handleiding? Anders proberen (bij iemand anders) op een DVI aan te sluiten.
Link naar reactie
[quote:d58bd23045="dropkick"]staat de monitor aan als je de computer aan zet? (ik weet het, het lijkt een stomme vraag maar ik heb zoiets eerder meegemaakt en dan was het opgelost door eerst de computer aan te zetten en dan de monitor, of andersom dat weet ik niet meer)[/quote:d58bd23045]dat had ik ook met me zussies CRT monitor. die had ik toen nog. moest ik eerst de computer aanzettten dan wachten totdat hij van de floppy had gelezen. als ik m eerder aanzette, kwam er no signal en dat ging ook nie weg (wel als ik de stekker eruittrok en er daarna weer indeed).
Link naar reactie
je hebt er bepaalde technieken voor.... had ik ook...als ik eerst me monitor aan deed en dan me pc, dan bleef me monitor in standby staan en kwam de pc niet verder dan het checken van het geheugen.. maar als ik het andersom deed dan deed de monitor het wel gewoon...dit kwam dus door defect geheugen... sinds ik 512mb heb heeft hij die problems niet meer...iesj hel mooi.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...