Ga naar inhoud

Monitor valt uit


Aanbevolen berichten

Als ik op me pc iets aan het doen ben valt me monitor gewoon uit in standby stand, volgens mij is het de videokaart die gewoon stopt met signalen zenden. Eerst dacht ik dat het puur random was. Maar na een tijdje klooien kwam ik er achter dat het op bepaalde momenten gebeurd. De punten die ik nu weet: - Als ik de norton anti virus cd er in doe en autoplay menu krijg en daar op install druk gebeurd het. - Als ik Core Center (monitor proggie van msi voor je moederbord) even draai gebeurd het. - Als ik op bepaalde sites kom, bij eentje gebeurd het elke keer: serials.ws Wat deze dingen gemeen hebben en waarom opeens het beeld uitvalt weet ik niet. De pc zelf blijft gewoon aan. Ik heb een paar dagen geleden een nieuw moederbord erin gezet: MSI PT880 Neo en een nieuwe voeding: 450watt van coolermaster. Verdere specs van me pc zijn: Pentium 4 3ghz, Radeon 9800XT, IIyama monitor. Heb al nieuwste drivers en bios van moederbord installed. Ook nieuwste videodrivers geinstalleerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...