Ga naar inhoud

Creative VGA's kwaliteit


Aanbevolen berichten

Ik heb net eens op de site van Creative gekeken, maar daar staan helemaal geen GeForce kaarten. Weet je wel zeker dat het een Creative is? De prijs lijkt mij ook wel een beetje ongeloofwaardig, het is een uiterst snelle kaart en die heb ik na een beetje zoekwerk nog niet kunnen vinden voor een prijs van minder dan €324 zie [url=http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/515]hier[/url]. Groetjes van Jan Willem en kijk uit voor een miskoop hoor.
Link naar reactie
nee t'is zeker te vertrouwen, het is in de Amsterdam Arena... Kijk maar [url=http://nl.europe.creative.com/micro/arena/]hier[/url] De videokaarten staan niet op de site maar die zijn er volop: GF FX 5950 Ultra: 99 euro GF FX 5900: 69 euro GF FX 5600 Ultra: 39 euro GF FX 5200: 39 euro GF4 Ti 4600: 35 euro GF4 Ti 4400: 39 euro GF4 MX 440: 19 euro GF4 MX 420: 19 euro GF4 MX 420 PCI: 19 euro ATI Radeon 9200SE PCI: 19 euro ATI Radeon 9200SE AGP: 23 euro ATI Radeon 9600 256MB: 45 euro ATI Radeon 9600 XT 256MB: 79 euro Geen typfouten!!! :D :D :D En ik weet zeker dat het allemaal goed is... Wie komt er mee? :D
Link naar reactie
nee, zijn geen RMA dingen... die 5950 zijn kaarten die door zaken terug gestuurd worden naar creative, dus zonder extra games, of handleiding, alleen een kartonnen doos met kaart en drivers... Ik weet dit omdat ik er vandaag geweest ben... Was wel raar... Staat er extra groot op die folder dat de 1e 333 bezoekers een headset krijgen... Een headset is bij mijn weten een koptelefoon met microfoon eraan... Ik was vroeg, en krijg dus gewoon een koptelefoon... Ik naar zo'n kereltje van creative, vraag ut een en ander, en vraag waarom we een koptelefoon hebben gekregen ipv een headset... zegt ie dat dit een headset zonder microfoon is... :o
Link naar reactie
[quote:6a1d9426d0="Dot-cpu"]nee, zijn geen RMA dingen... die 5950 zijn kaarten die door zaken terug gestuurd worden naar creative, dus zonder extra games, of handleiding, alleen een kartonnen doos met kaart en drivers... [/quote:6a1d9426d0]Waarom zijn ze dan terug gestuurt? Omdat ze kapot waren of dat ze er teveel hadden ofzo? En hoe is de opzet? Is het een beetje te vertrouwe?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...