Ga naar inhoud

videokaart aanschaffen


Aanbevolen berichten

[quote:03cf961fe3="n00b oo7"]maar een vriend van mij heeft een p4 2.8 ghz geen ht! en een radeon x800xt en die cpu kan het goed aan wrm zou de mijne het niet aan kunnen????? :-?[/quote:03cf961fe3] Je merkt met jouw CPU het verschil niet tussen een 6800gt en een 6800ultra; Om het maximale uit die kaart te halen, is je CPU niet snel genoeg. Daarom is de iets goedkopere 6800gt de beste keus voor jou. HEt enige verschil met de ultra ligt in de kloksnelheid (zie FAQ). De x800pro presteert iets minder dan de 6800gt.
Link naar reactie
[quote:3f9e549f55="Red Dragon"]precies, dan heeft die vriend van je vette pech met zijn Ultra, [b:3f9e549f55]met een dergelijke langzame CPU [/b:3f9e549f55]is een 6800 Ultra of X800XT PE zonde van je geld.[/quote:3f9e549f55]Ja hij is mss niet meer de snelste maar dat is ook een beetje overdreven. Hij is nog (net :p) niet helemaal afgeschreven :lol: AMD64 is gewoon beter voor games is wat RD bedoelt :wink: Dit is wat je dan krijgt: [img:3f9e549f55]http://www.safihre.com/website/image008.gif[/img:3f9e549f55] (directe link van Toms Hardware werkt niet, krijg je hun logo.... :roll: ) De resultaten verschillen gewoon niks meer omdat deze 3.2Ghz Pentium gewoon niet meer kan opbrengen. Kun je nagaan wat er gebeurd bij jou PC... Lees dit maar eens: http://graphics.tomshardware.com/graphic/20041004/vga_charts-04.html Kun je beetje kijken wat beste is voor de games die jij wil.
Link naar reactie
Oh maar zijn P4 3,0 kan vast ook wel op 3.4 :D Maar is het wel verstandig om een X800XT/PE te kopen? Omat er ook alweer een opvolger aankomt (begin 2005)en omdat die kaarten al zo moeilijk te krijgen zijn, klasgenootje wacht al weken/maanden op zijn X800XT. en als die opvolger er is zal de X800 vast ook in prijs zakken.
Link naar reactie
[quote:94faa67165="taco78"]Is het nu Unreal Tournament 2003 of 2004, er staart 20043?[/quote:94faa67165]2004, typfoutje denk ik.[quote:94faa67165="JeroenSpock"]Oh maar zijn P4 3,0 kan vast ook wel op 3.4 :D Maar is het wel verstandig om een X800XT/PE te kopen? Omat er ook alweer een opvolger aankomt (begin 2005)en omdat die kaarten al zo moeilijk te krijgen zijn, klasgenootje wacht al weken/maanden op zijn X800XT. en als die opvolger er is zal de X800 vast ook in prijs zakken.[/quote:94faa67165]Hallo... Denk je dat je CPU dan ineens wel snel genoeg zal zijn? :roll: Gewoon een 6800GT kopen, is zeker snel genoeg. Je zal hoogstens iets merken als je op 1200x1600 speelt met AF en AA op zijn hoogst. :roll:
Link naar reactie
Je moet het zelf weten, maar voor die honderd euro meer kun je ook iets anders doen. a. Je merkt het verschil niet met jouw proc, mischien een paar puntjes 3dmark als je je proc overclockt. Maar in reallife games maakt het weinig uit. b. Zoiezo zijn de ulta en de XT voor die hards, die hebben dan meestal ook een topsysteem en upgraden zodar er iets nieuws is. c. over een tijdje zal je het verschil tussen de highend kaarten en wat er net onder zit niet merken. Dan worden beide ingehaald door nieuwe generatie mid-range kaarten. Kijk maar naar de 9800 XT, een 6600gt en 6800 non pro zijn sneller.
Link naar reactie
[quote:990b2e9b08="xiliduur"]b. Zoiezo zijn de ulta en de XT voor die hards, die hebben dan meestal ook een topsysteem en upgraden zodar er iets nieuws is. c. over een tijdje zal je het verschil tussen de highend kaarten en wat er net onder zit niet merken. Dan worden beide ingehaald door nieuwe generatie mid-range kaarten. Kijk maar naar de 9800 XT, een 6600gt en 6800 non pro zijn sneller.[/quote:990b2e9b08]Non-ultra zal je bedoelen :wink: Overigens ben ik wel een typ wat snel zegt: "Heb je het geld ervoor? Doen dan!" jammer genoeg word ik daarin tegen gewerkt door mijn ouders :cry: (Ik mag geen Ultra kope, te duur :cry: Ik heb overigens wel een AMD64, dus hierin zou hij wel goed passe :wink: 8) )
Link naar reactie
[quote:18e5bb0aa1="General X"]Non-ultra zal je bedoelen :wink: Overigens ben ik wel een typ wat snel zegt: "Heb je het geld ervoor? Doen dan!" jammer genoeg word ik daarin tegen gewerkt door mijn ouders :cry: (Ik mag geen Ultra kope, te duur :cry: Ik heb overigens wel een AMD64, dus hierin zou hij wel goed passe :wink: 8) )[/quote:18e5bb0aa1] :roll: Bedoel ik ook. Nou, zo'n pech heb je nou ook al weer niet, als of je met een GT ontevreden moet zijn. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...