Ga naar inhoud

"ja de zoveelste" beste grafische kaart voor max 3


Aanbevolen berichten

[quote:c54747033b="hjs"]is het prijsverschil tussen de 6800 en de 6800GT maar zo klein? en dan nog wel een relatief goedkoop merk (xfx) tov een over het algemeen duurder merk (asus)? Zal best kunnen hoor, maar ik vind het wel vreemd :roll:[/quote:c54747033b]Komt omdat dit een budgetversie van de GT is die ASUS. Zit maar 128 MB op ipv 256 MB.
Link naar reactie
goede prijs, had ik hem ook voor gezien. Ja ik dacht eerste dat die 6800 ge sneller was, doordat die 256mb had. Maar over het algemeen bestaat hier de mening dat de gt128mb beter is. Wel vreemd dat die ge dan iets duurder is. Van die gt 128mb betaal je dus zo'n 330, voor de Ge betaal je toch nog zo'n 380/390. In dat geval kun je volgens mij beter 50 euro bijlappen, en koop je gt met 256mb! toch?
Link naar reactie
een vraagje arjant: is het een grote moeite om de [img:cff4ed784d]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/templates/ct/images/lang_dutch/icon_edit.gif[/img:cff4ed784d] knop te gebruiken ipv 3 posts achter elkaar te posten in een kort tot zeer kort tijdsbestek? :roll: Doet de overzichtelijkheid van een topic meestal ten goede :wink: edit: sorry ik heb niks gezegd, goed excuus :P
Link naar reactie
Ik zag trouwens ooknog voor 419 euro (aanbieding) de 6800 gt 256 mb, inclusief doom 3. Als je effe de prijs van doom 3 eraf haalt, kom je dus op zo'n 370 voor die kaart. Dit was trouwens wel de point of view versie, en dus niet het (duurdere) asus De 6800 Ge betaal je dus meer voor, de gt 128mb is nog wel wat goedkoper, maar het verschilt al niet zoveel meer. Of zie ik dat nou verkeerd? Maar die gt256 is wel wat fors voor mijn pc, en kom wel behoorlijk over mijn budget heen. Zeker omdat ik normaal doom 3 niet zou kopen! (ik verpulver liever een paar huurlingen)
Link naar reactie
de 6800GT 256mb is inderdaad een stuk sneller maar ook een stuk duurder, ik zou als ik jou was gewoon voor de 128mb gaan, tenzij je de 419 euro kan missen, de 6800GT 256mb is natuurlijk wel de beste keuze als je van plan bent om voglend jaar een Athlon 64 of zo te kopen. Als je niet van plan bent in de nabije toekomst je CPU te upgraden naar iets zwaarders zou ik gewoon de 128mb GT pakken Wat de prijs van de GE 256 betreft, deze is duurder omdat het GDDR3 geheugen duur is, die extra 128mb maakt de prijs.
Link naar reactie
[quote:27a9c86c51="Vandread"]een vraagje arjant: is het een grote moeite om de [img:27a9c86c51]http://forum.computertotaal.nl/phpBB/templates/ct/images/lang_dutch/icon_edit.gif[/img:27a9c86c51] knop te gebruiken ipv 3 posts achter elkaar te posten in een kort tot zeer kort tijdsbestek? :roll: Doet de overzichtelijkheid van een topic meestal ten goede :wink:[/quote:27a9c86c51]Ik had problemen met internet, waardoor hij dezelfde post meerdere keren neerzette die ik niet meer kon verwijderen. Dus heb ik die vervolgens maar gewijzigd in een andere opmerking..... Was zeker niet de bedoeling en dat doe ik normaliter ook niet.....
Link naar reactie
ik koop de asus 6800 gt/td 125mb, ik kan daar hoe dan ook wel tijd meer vooruit!! En heb nu de 9200 se, dus waarschijnlijk merk ik verschil wel. Had hem gezien voor 330 bij sallandautmatisering, op voorraad. Dus beetje mazzel en ik heb die kaart er maandag inzitten! :lol: :lol: Ik heb trouwens idd geen 419 euro over! pff dit vind ik al veel! dat noemen ze dan een budget kaart! Van dat geld kan ik dan nog mooi een keer mijn geheugen verdubbelen!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...