Ga naar inhoud

welk temperatuur programma


Aanbevolen berichten

[quote:20732ff7f6="oeroe"]neem aan dat je temp sensor bedoelt.. er zijn maar een aantal kaarten naar mijn weten die dat hebben.[/quote:20732ff7f6] en als het goed is hebben de radeon kaarten vanaf 9800XT? geloof ik een tempsensor mee gekregen probeer eens het volgende: [quote:20732ff7f6]The only way i was able to show the X800 Pro Temps in MBM was to start ATiTool, and enable the temp. reading and send temp. reading the MB sensor option. After that MBM shows the temps, even when i close ATiTool. But i don´t know how to get the same result without ATITool[/quote:20732ff7f6] of [quote:20732ff7f6]In ATITool, under Options/Temp.readings (or monitoring)you can check an option called "send temp readings to MBM sensor". There you can choose to what temp. sensor of MBM ATITool should send the readings. [/quote:20732ff7f6] ATI tool download je hier: http://atitool.ocfaq.com
Link naar reactie
[quote:c1710e6bab="@ liq.."]ik heb een Nvidia 6800LE, zou het daar op ook kunnen dan?? :-?[/quote:c1710e6bab] zelf al gezocht? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/962596/0 kan op sommige kaarten, [quote:c1710e6bab]Waarschuwing: De Asus bios kan problemen opleveren met de Aopen 6800LE, wegens het ontbreken van een Temperatuur Sensor [/quote:c1710e6bab] dus de Asus kaarten hebben dit wel, maar of jouw kaart ( weet merk niet) dit ook heeft zou je daar anders even moeten vragen
Link naar reactie
Ik heb deze topic naar videokaarten verplaatst, het is tenslotte een vraag over software voor videokaarten. ATItool kon je overigens gewoon vinden in de FAQ Ik zelf gebruik voor ATI kaarten altijd ATItool om de temperatuur te controleren. De temperatuur van de GeForce kaarten kan je in de geavanceerde gedeelte van je drivers zien, mitst je videokaart een temp sensor heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...