Ga naar inhoud

Radeon 9250


Aanbevolen berichten

Voor mn systeem wil ik denk ik toch maar een goedkopere kaart erin stoppen omdat ik voornamelijk oude games speel (diablo, Lands of lore, age of empires half-life.. etc) en leek mij handig om deze te halen.. Gigabyte GV-R925128VH [img:320a4d9efb]http://www.hardwarezone.com/img/data/articles/2004/1238/gigabyte_front-1.jpg[/img:320a4d9efb] ik had namelijk een groot revieuw gezien op deze site: http://www.hardwarezone.com/articles/view.php?cid=3&id=1238 wie weet wat meer over de videokaart.. of hebben jullie een betere keus voor mij.. ik wil wel eerst mn crt scherm en daarna mn tft scherm erop kunnen zetten zonder een nieuwe kaart te moeten kopen.. :roll: of moet ik gewoon wachten tot hcc dagen.. :lol: EDIT: even de goede link neergezet.. :wink:
Link naar reactie
[quote:d48b5cd357="Interficior"]Waarom zou je een nieuwe, slechtere kaart kopen?[/quote:d48b5cd357] omdat ik nog geen systeem heb.. is nog in de maak.. en als je bijna alleen maar oude spellen speeld hoef je niet 150 euro meer uit te geven voor de 9800Pro lijkt mij.. :-? en die gigabyte is redelijk goed en de tempraturen liggen veel lagen dan bij de HIS.. staat teminste in die revieuw.. :wink:
Link naar reactie
Dan moet je dut niet schrijven[quote:c1edb89bfc="ThaOdie"]Voor mn systeem wil ik denk ik toch maar een [b:c1edb89bfc]goedkopere[/b:c1edb89bfc] kaart erin stoppe...[/quote:c1edb89bfc]Dat is vergelijkende trap, dus ik dacht dat je er al een had. Nee, maar als je deze koopt zal die prima zijn voor CS en die andere 'oude' spellen.
Link naar reactie
De Radeon 9250 is de opvolger van de Radoen 9200 serie, na verloop van tijd zal je alleen nog maar de 9250 in de winkels zien. in de FAQ kan je de verschillen wel zien. Het is een prima kaart voor iemand die graag de wat ouder games speelt, het is een DirectX 8.1 kaart en daardoor nog niet steen-oud of zo. prima kaart voor niet te veel geld. zorg dat je een 128mb versie neemt en geen onnodig geld spendeerd aan 256mb
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...