Ga naar inhoud

nieuwe cooling x800 pro


Aanbevolen berichten

hey ik heb een vraagje of er al een nieuwe cooling is voor de sapphire x800 pro vivo k ben niet echt tevereden over deze cooling . Wat ik van de artic silencer 4 gehoord heb dat die een stuk stiller is maar niet zo goed koeld. Weten jullie of er ook nog andere coolers zijn? ik kan er geen vinden :oops: Alvast bedankt. EWn is het inbouwen van een nieuwe cooling moeilijk?
Link naar reactie
[quote:e78661780f="Robbiez"]hey ik heb een vraagje of er al een nieuwe cooling is voor de sapphire x800 pro vivo k ben niet echt tevereden over deze cooling . Wat ik van de artic silencer 4 gehoord heb dat die een stuk stiller is maar niet zo goed koeld. Weten jullie of er ook nog andere coolers zijn? ik kan er geen vinden :oops: Alvast bedankt. EWn is het inbouwen van een nieuwe cooling moeilijk?[/quote:e78661780f] De VGA/ATI/NV silencer koelen juist bijzonder goed, kijk maar naar deze review: http://moddershq.net/reviews.asp?reviewid=56 Waar heb je gehoord dat deze slecht koelen?? Deze werden ook (k dacht door sapphire) gebruikt op hun toxic kaarten. Andere mogelijkheden zijn zalman/thermaltake/be quiet/... VGA koelers met 2 grote alu koelblokken met heatpipes en een fan die eroverheen blaast
Link naar reactie
[quote:1e4a9cd235="Kaz'Duzar"] Deze werden ook (k dacht door sapphire) gebruikt op hun toxic kaarten. [/quote:1e4a9cd235] Arctic cooling is uitstekend, en word inderdaad gebruikt op de Sapphire Toxic In de Computer! totaal van November staat een test van de Sapphire Toxic. Lees deze review daar maar eens Ik ben toevallig de schrijver van deze test en ben erg te spreken over de koel kracht van de Toxic Sapphire en dus ook van de Arctic cooler. Stil en krachtig
Link naar reactie
Vreemd, ik had erg goeie temperaturen met deze cooler, zoals ik ook in het artikel aangaf, met de standaard cooler zit je met een beetje overklokken en stressen al snel op de 75 graden, met deze cooler zat ik rond de 55 graden. dit vind ik erg goed, enige wat beter is dan dat op dit moment is watercooling ;) Een alternatief is de Zalman ZM80D-HP, met dual Heatpipe en fan. maar dan blijft de warmte in je kast, bij de Atctic cooler blaast hij het uit je kast.
Link naar reactie
[quote:729369ad39="koene"][size=9:729369ad39]offtopic:welke case heb je? lijkt nl. verdacht veel op mn antec plusview 1000 amg[/size:729369ad39][/quote:729369ad39][quote:729369ad39="Robbiez"]case : chieftec dragon miditower zwart 360 W[/quote:729369ad39]Deze 2 kasten zijn eigenlijk identiek aan elkaar, alleen dat er een andere naampje op staat en dat de los verkrijgbare window iets anders eruit ziet 8) (keb zelf ook de chieftec, alleen zilver)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...