Ga naar inhoud

Hercules 9700 pro geen beeld


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! Na 2 jaar zorgeloos genieten krijg ik opeens problemen met mijn Hercules 9700 PRO. Zodra ik mijn pc aanzet krijg ik de bekende pieptonen (1x lang, 3x kort), ofwel geen videokaart aanwezig. Wat is er onlangs veranderd? * SP2 voor Windows XP Pro geinstalleerd * Onboard-sound van Asus board uitgeschakeld en SB Live geplaatst (ivm ruis op de onboard) Catalyst V4.10 geinstalleerd van de Hercules site (inderdaad, liep een beetje achter) Daarna heeft de pc het nog een keertje gedaan als ik bijv. de SB Live er uit haalde, maar daarna ook geen beeld meer. Maar nu het meest interessante... er hangt een EIZO FLexscan 17 inch aan. Als ik de stroom van de flatscreen haal totdat het standby-lampje uit gaat, en vervolgens weer aansluit, heb ik wel beeld? Heb dit een paar keer getest, en dit is momenteel de 'oplossing'. Zal dit een probleem kunnen zijn met het energiebeheer of dat ik een ongeaard stopcontact gebruik? Alvast thnx voor jullie reacties! Richard
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...