Ga naar inhoud

SLI benchmark


Aanbevolen berichten

Grappig dat altijd de tweakers link wordt gepost :P Hardocp heeft natuurlijk de echte primeur ;) http://www.hardocp.com/news.html?news=MTE2ODAsT2N0b2JlciAgLDIwMDQ= Bij tweakers is er wel natuurlijk een leuk verhaaltje om heen gebreid. Vooral de vraag van ArneLH is grappig en op tweakers ook gesteld... zouden ze zichzelfd in de vingers snijden door 2x 6600 goedkoper te laten zijn dan 1x6800 met dezelfde prestaties? Ik denk dat ze het wel slim genoeg aanpakken om dit niet het geval te laten zijn. Handig is het natuurlijk wel om te upgraden als je op korte termijn niet over 6800GT geld kan beschikken maar wel over 6600GT geld en in de toekomst nog een 6600GT kan kopen om toch een goed grafisch gebeuren te hebben.
Link naar reactie
[quote:2e540867ee="arjant2"]ik post de tweakerslink omdat het dan ook wat beter te lezen is voor mensen die niet super veel verstand hebben er van en nederlands leest altijd makkelijker dan engels he :wink: Tweakers komt ook gelijk to the point. Als je meer wil weten kan je in tweakers altijd even doorklikken op de source.[/quote:2e540867ee] Op hardocp staat een link naar een leuk artikeltje over SLI met de geschiedenis enzo, best grappig om te lezen dat ook ATI vroeger al met SLI aan de gang is geweest. Natuurlijk is 3dfx *king of sli* en dus overgenomen door nvidia :P. HO is nog meer to the point... ze zetten er geen blabla omheen :lol: Engels moet toch geen probleem meer zijn in het Engels georienteerde Nederland ;) Een beperking bij SLI zal denk ik meer de CPU etc zijn... een 6800Ultra word al snel gebottlenecked door een te zwakke cpu zijn. Wil je een beetje flinke SLI draaien moet je dus echt in de hogere regionen gaan zoeken en dus de portomonai flink opentrekken
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...