Ga naar inhoud

koeler videokaart schoonmaken hoe ?


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Ben mijn videokaart nu al bijna 5 weken kwijt. De winkel kan mij alleen vertellen dat de kaart bij de importeur ligt, dus die maar eens gebeld. Daar vertelde ze mij dat de kaart hoogstwaarschijnlijk gecrediteerd is en dus terug gestuurd is naar de winkel. Dit doen ze als een kaart niet te repareren valt of als er geen vervanging meer voor is, wat dus in mijn geval dus zo blijkt te zijn. (kaart uit het assortiment) (Zie post hierboven). Kan iemand mij vertellen of ik nu moet bij betalen voor een andere kaart of dat ik een andere kaart krijg voor het bedrag wat ik anderhalve jaar terug betaalt heb ?. Zelf is het beleidt van de importeur rep. binnen een week dus als de kaart wel gerep. was dan had ik hem allang terug moeten hebben.
Link naar reactie
Ik weet het niet zeker maar toen ik laast bij mycom zoiets vroeg toen zeide ze dat ze dan voor hetzelfde bedrag een andere kaart aanbieden als de dagwaarde van die videokaart. Maar waarschijnlijk kan je een kaart terug krijgen voor hetzelfde bedrag wat je toen betaald had of je kan er vast ook wel voor kiezen om wat geld bij te leggen om zo een andere kaart te krijgen.
Link naar reactie
Heb dus weer met de winkel gebeld vanmorgen en ik krijg dus een andere kaart maar er zijn wat moeilijkheden met de leverancier omdat de geforce 4 niet meer gemaakt worden. Heb ze even duidelijk gemaakt dat ik niets met de leverancier te maken heb maar met de winkel zelf en dat ze dat achteraf maar uitmoeten zoeken en mij er niet de dupe van moeten laten worden. Morgen wordt ik terug gebeld (jaja) Maar kan iemand mij vertellen wat een vervangende kaart voor mijn geforce is, ik verwacht geen splinternieuwe kaart die net uit is maar wil me eigen ook niet af laten schepen met een kaart waar ik ternauwernood splintercell en farcry op kan spelen, de geforce 4 gaf het nog goed door op high
Link naar reactie
Dat word moeilijk denk ik. Dat komt omdat de GF4 TI DX8 is en de nieuwere kaarten DX9 zijn, waardoor de nieuwere kaarten (op ongeveer dezelfde speeds al de GF4 TI) met DX9 games als FarCry meer moeite hebben dan de GF 4TI 4800 (die dus DX8 is). Vooral de wat tragere DX9 kaarten zullen met games als FarCry e.d meer moeite hebben dan de GeForce4 TI, terwijl ze in DX8 games misschien net zo snel zijn. Ze zien er overigens wel weer beter uit met DX9 kaarten, maar hebben het gewoon moeillijker omdat ze al die DX9 effecten weer moeten geven..
Link naar reactie
  • 4 weken later...
het heeft even geduurd, heb de kaart 2 weken geleden binnen gekregen (vrijdag) en die is 3 dagen later (maandag) weer retour gegaan. Gisteren heb een spiksplinternieuwe oude videokaart binnen gekregen (ja die volgens de winkel dus niet meer geleverd kon worden rara) Al met al heeft het 8/9 weken geduurd :( Voor mij geen asus meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...