Ga naar inhoud

Aanschaf Acer Aspire 1511LMi


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om de Acer Aspire 1511LMi Laptop te kopen voor school. De Laptop is bedoeld om o.a 3D animaties te maken, te photoshoppen, en misschien af en toe een spelletje te spelen. Ik vroeg me af of er erg veel verschil zit tussen de mobile Radeon kaarten en de Geforce Go series. AMD Athlon 64 bit 3000+ Microsoft® Windows® XP Home Edition 15" TFT XGA 512MB RAM (2x 256) 60GB HDD Dual DVD-RW LiIon 56K modem 802.11g Wireless Lan Wired Gigabit LAN 4 in 1 card reader nVidia 64MB Geforce FX Go5700
Link naar reactie
verschillen tussen de grafische chips zijn niet erg groot(deze is te vergelijken met de mobile 9600 van ati als ik het goed heb). De 5700go lijkt mij een geschikte grafische chip om af en toe een spelletje te spelen :) ik speel zelf ook nog wel eens een spelletje op de laptop met gf 488go en bijv farcry is te spelen op 800x600 met low details, dus dan zal met de fx5700go zeker wel goed te spelen zijn :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...