Ga naar inhoud

Welke videokaart voor een laptop ?


Aanbevolen berichten

jah je kan beter de 9700 erin doen die is wat sneller en moderner dus kan wel wat meer hebben.. als je laptop te heet word gewoon ffies half uurtje helemaal uit zetten en daarna kan je weer verder.. (meestal na 2 uur flink gamen :lol: ) en de prijs is een verschil van 30 euro dus wel de moeite waard.. 8)
Link naar reactie
Ik weet niet met welk pakket je 3d gaat tekenen, maar voor photoshop heb je in ieder geval niets aan een snelle grafische kaart. Ik werk zelf met solid works en daar heb je meer aan een grafische kaart met meer geheugen dan die sneller is, dus als je moet kiezen tussen een 9600 met 128mb of een 9700 met 64mb zou ik voor de 9600 gaat aangezien je nogal snel veel geheugen nodig hebt met 3d tekeningen en als die 64mb vol is ga je weer met je 'tragere' werkgeheugen werken, waardoor je niets meer hebt aan een snellere chip. een 9700 met 128mb is uiteraard nog beter, maar het verschil is nihil, bedenk namelijk wel dat een mobile 9700 geen 8 pipelines heeft, maar 4 net als de 9600.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...