Ga naar inhoud

Videokaart naar de mallemoere?!?


Aanbevolen berichten

[quote:0c5e102c60="Sliciej"]maar al die zooi valt dus onder de garantie als je er niet aan pruts?[/quote:0c5e102c60] Jep! :wink: [quote:0c5e102c60] wete iemand waar ik zo'n pc dan kan afleveren? iemand die owk een medion PC heeft?[/quote:0c5e102c60] gewoon ff naar de helpdesk van de Aldi bellen, die vertellen je wel hoe en wat. 8)
Link naar reactie
[quote:663f0c3869="Sliciej"]hehe neej doe ik:P Maar denk je dat zie dat gaan repareren?want ik wete niet echt zkeer of het aan mijn PC ligt...onderzoeken ze dan heel mijn PC?[/quote:663f0c3869] Ze moeten het gewoon repareren. Zolang je er niet mee gekl**t hebt is het hun plicht hem te repareren omdat er nog garantie op je PC zit.
Link naar reactie
[quote:65896eeb6f="sdh"][quote:65896eeb6f="Sliciej"]BTW ik mag mijn PC niet openmaken :S Mag niet van pap en mam kben 13 te gevaarlijk dat ie naar de klote gaat[/quote:65896eeb6f] Dat valt best mee hoor. Ik ben ook nog maar 15 en was op mn twaalfde al met zulke dingen bezig. Zolang je er voorzichtig mee omgaat kan er weinig gebeuren. :wink:[/quote:65896eeb6f] ja maar als je heel voorzichtig bent en vervolgens je radeon x800pro op de grond laat vallen dan is hij wel kapot :cry: :cry: :cry: owja zo snel gaat het niet na de klote, laat ze gewoon zien hoe makkelijk het is. :P
Link naar reactie
[quote:4cc6db5bfc="pcguy"][quote:4cc6db5bfc="sdh"][quote:4cc6db5bfc="Sliciej"]BTW ik mag mijn PC niet openmaken :S Mag niet van pap en mam kben 13 te gevaarlijk dat ie naar de klote gaat[/quote:4cc6db5bfc] Dat valt best mee hoor. Ik ben ook nog maar 15 en was op mn twaalfde al met zulke dingen bezig. Zolang je er voorzichtig mee omgaat kan er weinig gebeuren. :wink:[/quote:4cc6db5bfc] ja maar als je heel voorzichtig bent en vervolgens je radeon x800pro op de grond laat vallen dan is hij wel kapot :cry: :cry: :cry:[/quote:4cc6db5bfc] Ja, das waar. :) Echt klote voor je man...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...