Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een videokaart in mijn computer een asus V8170 DDR 64 mb maar ik krijg hem niet geinstalleerd. Heb al van alles geprobeert maar lukt niet. Het de driver die erbij zat op cd maar als ik hem wil instaleren zegt hij dat hij niet door microsoft ondertekend is of zoiets en dan moet ik hem beeindigen anders werkt het systeem niet goed volgens het bericht. wat moet ik doen heb al nieuwe drivers proberen te vinden maar geen een lukt er. BVd Gr harry
Link naar reactie
Staat ook een stukje over in de FAQ: [quote:7aeaaee073]Wat betekent WHQL driver en wat is een Beta driver? WHQL betekent Windows Hardware Quality Labs Dit houdt in dat Microsoft de drivers heeft getest voor Windows 2K/XP en deze digitaal zijn ondertekend door Microsoft. Een driver welke niet WHQL is zal tijdens het installeren vragen of u de drivers wel wilt installeren omdat ze niet digitaal zijn ondertekend door Microsoft. Het is niet erg als de drivers niet WHQL zijn, het is gewoon een “predikaat” dat aangeeft dat ze door Microsoft getest zijn, ze zijn niet ineens beter. [b:7aeaaee073]Als u een driver wilt installeren welke niet WHQL is dan kunt u bij de vraag of u deze wilt installeren dus kiezen voor “toch doorgaan”. [/b:7aeaaee073][/quote:7aeaaee073] De nieuwste drivers staan ook in de FAQ
Link naar reactie
Ik heb al van alles geprobeerd hijpakt wel de nvidia 4x400 driver en zegt alleen dat hij niet digitaal ondertekend is dan moet je of toch doorgaan of afbreken als ik doorga installeerd hij hem maar als ik hem opnieuw opstart dan doet hij dat een klein stukje en dan herstart hij weer. Wat zou dat kunnen zijn. Bvd Gr Harry
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...