Ga naar inhoud

Monitor slaat telkens af..wie kan mij helpen?


Aanbevolen berichten

Heey mensen ik weet niet waar ik deze Topic moet plaatsen dus zet ik hem maar hier en bij hardware algemeen. Mijn probleem luid....mijn monitor slaat telkens af. Ik zal van voor af aan beginnen. Ik start mijn PC op Mijn beeldscherm gaat AUTOMACHISCH dan ook aan Als ie klaar is heb ik beeld :D Maar dan gaat ie na ongeveer 5 min op de stand-by stand staan terwijl mijn PC gewoon lkkr verder gaat. bijv als ik dan muziek aant luisteren ben en dan slaat mijn monitor af...blijft de muziek lekker door gaan :P Weet iemand waar dit aan ligt? Het is een IIyama 19" CRT ZWARTE MONITOR (ik heb de iiyama al gebeld...zei wisten ook niet waar het aan lag...maar ik krijg in ieder geval een nieuwe monitor...maar ik wil zeker weten dat het NIET aan MIJN PC kan liggen....daar laten jullie dus even mee over discusieren ofzoiets:P) Heeft iemand idee waar het aan ligt? Groetjes Bas Owja het kan NIET aan mijn videokaart liggen...dat is een ATi Radeon 9800PRO 128 MB
Link naar reactie
Kan het niet zijn dat je in de energie besparende opties de instelling hebt ingeschakeld, die de monitor na een aantal minuten uit laat gaan? In Energiebeheer van het configuratiescherm valt dit in te stellen. Het zal wel niet zo simpel zijn maar je weet maar nooit :D Hebben ze bij Iiyama helemaal niks gevraagd toen je ze op had gebeld? Het lijkt me toch een beetje sterk dat ze meteen met 'n nieuwe monitor komen aandraven als er een probleempje is. Ze hebben wel goede garantie on site en zo maar voor hetzelfde geld is het een softwarematige instelling! :P Groetjes van Jan Willem. P.S. een ATI 9800 Pro kan ook kapot hoor, dus ik zou niet zeggen dat het niet aan de grafische kaart kan liggen. Alles is mogelijk. :wink:
Link naar reactie
wat je kunt doen is de monitor eens op een andere pc uit te proberen... weet je of het aan de pc of aan de monitor ligt... ik zou het niet aanraden, als je een hele eerlijke persoonlijkheid hebt, het zou wel eens aan je pc kunnen liggen :wink: alhoewel, als je on site garantie hebt is het meestal UPS of een andere koerier, die er helemaal niets vanaf weet, die de boel komt omruilen, was bij mijn monitor ook het geval (ik verslind er 3 int jaar alst zo door gaat :D ) //edit PS de volgende keer kun je beter je onderwerp niet crossposten, worden mensen pissig van :P ( zie JWspruyt ) ik niet hoor, maar het is nogal verwarrend over het algemeen (deze topic heet ook videokaarten monitors, vraag me af waar die plotselinge twijfel vandaan kwam...)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...