Ga naar inhoud

Nieuwe Monitor CRT? -> Belinea 106055 19 inch


Aanbevolen berichten

Prijs: € 199,- Formaat: 19 inch Type beeldbuis: Schaduwmasker / Hoog contrast Dot pitch: 0.24 mm Max Resolutie: 1600 x 1200 @ 75 Hz Aanbevolen resolutie: - Speakers: - Keurmerk: TCO'99 Afmeting (BxHxD): 470 x 466 x 467 Bijzonderheden: - Ik wou die monitor kopen :) Is dit een goede aankoop en is dat beeldscherm ook geschikt voor gamen? Alvast Bedankt Capricorn
Link naar reactie
En deze: 19 Inch (18.0 inch viewable) DynaFlat-X CDT adopted 0.25 mm Dot Pitch 0.20 mm Horizontal pitch Full 30 to 96 kHz Horizontal Scan 1600 x 1200 @ 75 Hz Max. Resolution 1280 x 1024 @ 85 Hz Recommended for use Advanced Digital On-Screen Controls Power Management Plug-and-Play TCO 99 / TCO 03 Certified Image Color Matching Profile Is ongeveer hetzelfde of niet? Deze is zwart met zilver, ik dacht eerst dat die belinea ook zwart was :) Alvast bedankt
Link naar reactie
ah ok ik heb alles in die tint, ik heb boxen + sub van Trust in die kleuren en mijn toetsenboard van Sweex ook :) en mijn kast is een Chieftec zwart dus ik vind het wel mooi 8) Heeft er iemand trouwens ervaring met de Hardware Concurrent? (levertijd, klantenservice etc.?) http://www.hardwareconcurrent.nl/ Ik zou hem daar willen bestellen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...