Ga naar inhoud

MSI geforce 6800


Aanbevolen berichten

In ee winkel vlak over de grens kan ik aan een geforce 6800 komen voor 260 euries! Is dit een aantrekkelijke prijs? Nou vraag ik me alleen af vanwege de type aanduiding of dit geen uitgekleden versie is: MSI NX6800-TD128 Weet iemand toevallig wat dit is? (ik gok op een echte 128mb versie van de geforce 6800).
Link naar reactie
[quote:fd13bff892="HardTrance"]In ee winkel vlak over de grens kan ik aan een geforce 6800 komen voor 260 euries! Is dit een aantrekkelijke prijs? Nou vraag ik me alleen af vanwege de type aanduiding of dit geen uitgekleden versie is: MSI NX6800-TD128 Weet iemand toevallig wat dit is? (ik gok op een echte 128mb versie van de geforce 6800).[/quote:fd13bff892] Aantrekkelijke prijs, dat zeker ja. http://www.msi.com.tw/program/products/vga/vga/pro_vga_detail.php?UID=605 Inderdaad niet veel 'engs' te zien.
Link naar reactie
[quote:d3b9b84414="Red Dragon"]de 6800 non-ulta is dat. zie specs in FAQ. best aardige kaart voor dat geld, zie o.a. www.anandtech.com voor een review[/quote:d3b9b84414]Ja sorry ik bedoelde ook met "gewone" de non-ultra, non-gt versie. Volgens mij wordt dit dan een mooi koopje en is mijn pc binnekort compleet (eindelijk :lol: )
Link naar reactie
[quote:ac3c9fea6b="HardTrance"]In ee winkel vlak over de grens kan ik aan een geforce 6800 komen voor 260 euries! Is dit een aantrekkelijke prijs? Nou vraag ik me alleen af vanwege de type aanduiding of dit geen uitgekleden versie is: MSI NX6800-TD128 Weet iemand toevallig wat dit is? (ik gok op een echte 128mb versie van de geforce 6800).[/quote:ac3c9fea6b]zo en waar is dat? dan ga ik er ook 1 halen :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...