Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik moest voor mijn opleiding en laptop kopen. Ja had beperkte keuze mogelijkheden waaronder een XGA en een SXGA monitor. Ik heb gekozen voor de duurdere SXGA. Is dit een goede keuze? Verder gegevens van de laptop: Paradigit Voyager Rocksolid 9160 Pentium M 715 SXGA 15,1' monitor ATI M10 64 MB 768 MB DDR 60GB Zijn dit een beetje fatsoenlijke specs? Bijvoorbaat dank Anne
Link naar reactie
[quote:e0b880290a="anman"]Hallo, Ik moest voor mijn opleiding en laptop kopen. Ja had beperkte keuze mogelijkheden waaronder een XGA en een SXGA monitor. Ik heb gekozen voor de duurdere SXGA. Is dit een goede keuze?[/quote:e0b880290a]Had je denk ik beter kunnen vragen vóór de koop denk ik zo ;) Maar als jij het goed vind, lekker vind kijken, laat je dan niet misleiden door andere users die het anders/beter gwild hadden, want als JIJ het goed vind, is het goed, het is jouw laptop, nietwaar. [quote:e0b880290a]Verder gegevens van de laptop: Paradigit Voyager Rocksolid 9160 Pentium M 715 SXGA 15,1' monitor ATI M10 64 MB 768 MB DDR 60GB Zijn dit een beetje fatsoenlijke specs?[/quote:e0b880290a]Dat zijn goede specs, zeker voor een laptop. Is ook maar wat je ermee doet, natuurlijk. [quote:e0b880290a]Bijvoorbaat dank Anne[/quote:e0b880290a]
Link naar reactie
Die SXGA heeft een schermresolutie van 1400x1050 pixels, terwijl een XGA 'maar' een schermresolutie heeft van 1024x768 pixels. SXGA heeft dus als voordeel dat er veel meer op je desktop past en het beeld er wat scherper uit ziet. Nadeel is dat als je kippig bent, je de neiging hebt om in het scherm te gaan kruipen (wat weer slecht voor je nekwervels is) ... :o Waar en waarvoor gaat deze laptop eigenlijk gebruikt worden? http://www.paradigit.nl/pdf/10006964v.pdf
Link naar reactie
Ok, met werktuigbouwkunde is een hoge schermresolutie wel prettig ja. En als je die laptop vaak vervoert, lijkt me die RockSolid behuizing ook niet zo overbodig als je niet al te voorzichtig bent met je laptoptasje ... 8) Let er wel op wat voor geheugenmodules erin gezet worden: Misschien wil je later wel naar 1024MB en dan heb je geen vrij slot meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...