Ga naar inhoud

GeForce FX5900XT


Aanbevolen berichten

De 9800 SE, en dan via de softmod in de omega-drivers een 9800 pro van maken.Dan kan je hem nog een stukje overklokken, en dan heb je voor 150 euro een overgeklokte 9800 pro, en dan is ie dus sneller dan de 5900XT, vooral omdat de 5900ultra te vergelijken is met de 9800pro, en de xt versie van de geforces altijd de langzamere versie is.
Link naar reactie
[quote:a7f6c1b11a="antraxbomb"]Doordat de 9800se minder kans op slagen heeft dan de 5900xt gaat mijn keuze meer over naar de geforce. Ik weet niet welke core er nu op zit. ondergeklokte nv35 of nv 38?[/quote:a7f6c1b11a] Ik heb een NV35 (XT) Neem aan dat dat dan bij alle kaarten zo is, dus niet zoals bij de 9800Pro de 350 en 360 Core. Maar het is iig dezelfde core als die van de gehele 5900 Serie Edit: Maar dat stond ook in de FAQ
Link naar reactie
[quote:3f0c32df64="antraxbomb"]Welk merk heb jij? Klokt hij goed over? Ik hoorde dat de club 3d erg goed overklokte dan wel te flashen was.[/quote:3f0c32df64] Ik heb een AOpen. Deze klokt niet geweldig. (Mijn vorige beter, maar die is afgebrandt :oops:). Als je overklokkerskaarten wil moet je een Point of View (PoV) of Sparcle nemen.
Link naar reactie
[quote:3fddf948ed="antraxbomb"]klokt sparkle goed?[/quote:3fddf948ed]Ja, is dacht ik hetzelfde als PoV. Als je echt _hard_ wilt gaan moet je op zoek naar een PoV met Zwart PCB. Daar zit dan als goed is _geen_ CoD bij, en heeft 2,2 ns memory. Daarmee moet je makkelijk 900+ snelheden halen. [quote:3fddf948ed]Yorcom heb club-3d en sparkle maar die sparkle is 199 euo. En dat vind ik eigenlijk te duur.[/quote:3fddf948ed]Nou, dan neem je toch een Club3D? Het ligt ook nog aan elke kaart apart hoe die klokt. Maar Club3D is ook niet slecht ofzo hoor.
Link naar reactie
effe kijken waar hij ligt. Dan ga ik de Club-3D morgen halen. Met Call of Duty zal ik het wel merken vergeleken met die 9600LP. Ik heb Forcceware 6175 al gedownload. Ik weet niet of je daaar ervaring mee heb RD. Welke driver is opzich een van de beste vioor de FX serie? Of je kan nog gewoon de nieuwste nemen omdat ze daar ook nog in verebeteren?
Link naar reactie
Dat kan je beter aan Interficior of zo vragen, ik heb alleen ervaring met de 6800GT en 6800 Ultra, ik gebruik de 61.45 drivers en 60.85. de 62.01 is een crappy driver dat kan ik je wel vertellen de 61.80 werkten goed met de 6800 kaarten. 61.45 waren perfect (kreeg deze drivers van nVidia bij de 1.2 patch van Far Cry). ik heb geen idee of je die ergens kan downloaden.
Link naar reactie
[quote:c34077b2f5="Red Dragon"]Dat kan je beter aan Interficior of zo vragen, ik heb alleen ervaring met de 6800GT en 6800 Ultra, ik gebruik de 61.45 drivers en 60.85. de 62.01 is een crappy driver dat kan ik je wel vertellen de 61.80 werkten goed met de 6800 kaarten. 61.45 waren perfect (kreeg deze drivers van nVidia bij de 1.2 patch van Far Cry). ik heb geen idee of je die ergens kan downloaden.[/quote:c34077b2f5] Ik leef hier op 56.72 drivers. Werken perfect voor mij. 52.xx werkt niet lekker voor BF dus een no-go. 46.xx is wat aan de oude kant, duidelijk wat langzamer. Edit: Ham, 't is gewoon een Detonator driver, dacht dat het allang een Forceware was.
Link naar reactie
En de Zalman vga koler erop zal het overklokken heplen. Ik ga natuurlijk eerst met standaart koler. Ik weet niet welke club-3d kaart het is. Maar op de site staat ee ngroene met reference koler. Maar ik denk dat ze de blauwe hebben. Zou hij draaien met een 300wat voeding van sweex :p. amd athlon 2500+ En voor derest heb ik niks zwaars erin hangen. 2 hhd's van 6 gieg nemen denk bijna geen stroom. is een q-tek 400 watt beter ?
Link naar reactie
Ik laat het nog maar even bij die sweex :P Hij zql het denk net trekken want op de videokaart en cpu na is er niks zwaars in me computer. Maar ik ga nu fietsen om die FX te halen :D Heb hem! Is een blauwe pcb met aluminium kleur koeler. mem heatsink ook alu. Kan alleen geen instellingen per game geven en aa ging niet aan in splinter cell. Dus ik ga nu forceware 61.78 Waar staan trouwens de benchmarks van far cry met patch 1.2 waarbij ook een geforce fx kaart bij word genomen. 3dmark = 4698
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...