Ga naar inhoud

Welke videokaart.


Aanbevolen berichten

ik ben van plan een 19" tft scherm te kopen namelijk [b:900e58ff19]"BenQ FP991 V2 19inch TFT"[/b:900e58ff19] . Zodat je zie heeft dit scherm een DVI aansluiting, maar mijn huidige videokaart niet. Nu is mijn vraag welke chip voor de videokaart kan ik nu het beste nemen [color=red:900e58ff19]ATI[/color:900e58ff19] of [color=green:900e58ff19]Geforce[/color:900e58ff19] ? En welk type kaart dan? Ik speel [b:900e58ff19]geen[/b:900e58ff19] games op de pc, maar voornamelijk office toepassingen en DVD-films. En misschien in de toekomst zet ik er nog een TV-kaartje bij. :P
Link naar reactie
[quote:2f10dc0bbc="AMD Athlon Xp"]Heb je dan geen 3D nodig om dvd films te zien? :oops:[/quote:2f10dc0bbc]Dat zou ik ook niet weten, maar ik zou gaan voor die ati of nvidia (welke van die 2 maakt niet veel uit) maar dus niet voor die matrox want ik denk niet dat die zo'n goeie drivers hebben in vergelijking met de 2 "grote jongens".
Link naar reactie
[quote:17a7fd2c67="AMD Athlon Xp"] Heb je dan geen 3D nodig om dvd films te zien? :oops: [/quote:17a7fd2c67] Nee, daar heb je een DVD-speler en DVD-afspeelsoftware (WinDVD, PowerDVD, etc.) voor nodig. Let alleen op de systeemeisen voor je DVD-afspeelsoftware, maar die eisen zijn vrij laag. :wink:
Link naar reactie
[quote:b6a39139a9="HardTrance"]maar ik zou gaan voor die ati of nvidia (welke van die 2 maakt niet veel uit) maar dus niet voor die matrox want ik denk niet dat die zo'n goeie drivers hebben in vergelijking met de 2 "grote jongens".[/quote:b6a39139a9] waarom denk je dat? matrox hoeft zich alleen op 2d te richten ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...