Ga naar inhoud

Aanschaf Video Kaart (Games)


Aanbevolen berichten

BEdankt voor de tip , ik heb het gedaan maar het werkt nog niet :cry: Er waren inderdaad nog resten van mn oude Radeon 7100 kaart. Ik heb ze weggegooid zoals in de FAQ stond Ik heb daarna ook nog eens Driver Cleaner gebruikt en toen alweer opneiwue op gestart Toen de ATI Drivers + CATALYST + Control Panel geinstalleerd ( Dat download package van 28.8 MB in de FAQ) Maar nee , helaas game zeg tnog steeds te weinig video geheugen en ook 3dmark 2003 wil niet lopen... Freek :o
Link naar reactie
Eej game men! Ik ben ook 13 jaartjes oud en speel owk egt vet veel counter-strike (helaas nu 1.6 :( ) Maar ik heb ook de ATi Radeon 9800PRO 128 MB 256 Bits en ben er egt vet tevreden mee man! De kaart draait alles! (kwilde je alleen ff gerust stellen...want met dat nieuwe probleem kan ik je niet helpen...hij zat er automatisch in) Maar ik wil zeggen dat je een perfecte koop hebt gedaan!!!! :D groetjes Sliciej
Link naar reactie
Hmm CHIP , niet dat ik weet , misschien weet je het : Ik heb een Chaintech Apogee 9JVL4 --- Leuk om te horen dat deze kaart ook goed werkt bij de anderen , nu hier nog ;) Even tussen door : Ik heb ook een SAPPHIRE ;) Kijk hier eens: http://www.hiq-computer24.de/product_info.php?products_id=1023&osCsid=bb6d29b34bfc85ae7d6eddfe9c6b1d17 Dit is um Freek
Link naar reactie
Ik heb mijn kaart nog niet in een andere computer gedaan , dat zal ik op het laatste doen , nadat ik heb gecheckt op ik wel het voedingskabeltje in het goede plugje heb ingeplugd ( want hij kan ook op mn PC verlichting hangen , en dat is maar 5 volt.. ;) ) Ik heb geen clean install tgedaan , gewoon zoals in de FAQ staat... bedoel je met clean install Windows Formatteren :o :o :oops: ? Ik heb een Samsung 350 Watt voeding , dit zou toch genoeg moeten zijn ? :wink: Alvast Bedankt Freek
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...