Ga naar inhoud

Geforce Tweak Uti, Riva Tuner of MSI D.O .T.?


Aanbevolen berichten

[quote:5c88cad356="royzwiers"]zelf gebruik ik rivaa tuner om vga kaarten over te klokken dat werk gewoon fijn en goed.... en of het nut heeft? daar kom je vanelf achter als je het probeert toch?[/quote:5c88cad356]Riva heeft bij mijn ati kaart af en toe problemen de goeie core freq. in te stellen. :-?
Link naar reactie
[quote:0af1c8e7c0="Red Dragon"]ATITool heeft de Alipapa weinig aan (hooguit voor zijn ATI 9550) Voor de GeForce 5700 ultra zou ik gewoon Rivatuner gebruiken, deze is pas geleden nog vernieuwd, (in de faq staat de download link) Ik gebruik zelf voor ATI kaarten ATITool en voor nVidia kaarten Rivatuner[/quote:0af1c8e7c0] ik dacht dat ati tool ook werkte op nvidia kaarten, maar dat de artifarct test niet werkte, of was het andersom ?? iig kan ik je rivatuner aanbevelen, programma heeft heel veel opties, ook om de driverinstellingen aan te passen ed.
Link naar reactie
[quote:62e62b0a89="Red Dragon"]Volgens mij is ATITool alleen voor ATI hoor, maar ik zal het van de week wel even testen of hij op nVidia kaarten ook doet. (edit, dat kan jij ook wel even doen want je hebt een GF4MX :) )[/quote:62e62b0a89]Hoe kun je de overklok met atitool saven zodat als je de computer opnieuw opstart de overklok instellingen bewaard blijven?
Link naar reactie
[quote:ecea7ed78e="Red Dragon"]Ik kan hem ook niet Locken.. om het zo maar te noemen, maar ik kan wel gewoon 3dmark draaien, net nog gedaan: http://service.futuremark.com/compare?2k3=2757958 8)[/quote:ecea7ed78e]Sooo... das een relaxte score!! :) Mijn probleem met 3dmark ligt niet aan atitool ben ik net achter gekomen, maar het ligt aan de firewall. Als ik namelijk 3dmark laat lopen dan is er een proccesje wat verbinding wil maken met internet en dan komt er een pop-up schermpje van Norton tijdens het lopen van de benchmark.
Link naar reactie
[quote:92dfcd8a01="Red Dragon"]Volgens mij is ATITool alleen voor ATI hoor, maar ik zal het van de week wel even testen of hij op nVidia kaarten ook doet. (edit, dat kan jij ook wel even doen want je hebt een GF4MX :) )[/quote:92dfcd8a01] Ik heb getest: Je kan alleen de Artifarct scanfunctie gebruiken, en om het ff duidelijk te maken een plaatje :lol: :wink: [img:92dfcd8a01]http://noepzor.goudviz.nl/atitool.jpg[/img:92dfcd8a01]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...