Ga naar inhoud

Videokaart driver vraagje


Aanbevolen berichten

Het is al meer dan een jaar geleden dat ik mijn videokaartdriver heb ge update, ik dacht laat ik het eens doen. Het bleek toch niet zo makkelijk als ik dacht (n00b) Ik heb een Geforce 4 mx (nvidia) en dacht op 3dguru wel een geschikte driver te vinden. Ik kan alleen geen keuze maken, er staan forceware drivers en detonator drivers. Kan iemand iets zeggen over welke driver ik moet hebben? bvd
Link naar reactie
[quote:e49ae19b96="sdh"]kijk eens op de site van nVidia. daar zul je waarschijnlijk de goeie drivers wel vinden.. :wink:[/quote:e49ae19b96] Mja, maar welke. Ik meen dat de 52.xx niet helemaal lekker werkte (tenminste niet ivm Battlefield1942 :)) ik denk eigenlijk dat de 46.xx beter zijn dan de 56.xx drivers. Maar ik denk dat het weinig uitmaakt, nVidia zelf raad ook gewoon de Forceware drivers aan.
Link naar reactie
[quote:cca9cfe8f1="Yellowman"]... . Ik kan alleen geen keuze maken, er staan forceware drivers en detonator drivers. [/quote:cca9cfe8f1]Jullie geven alleen maar links naar de goede drivers, maar geen antwoord op zijn vraag, het verschil tussen forceware drivers en detonator drivers. :-? Ik hoor dit ook voor het eerst en zou het ook wel eens willen weten :)
Link naar reactie
[quote:a21244693d="MichelG"][quote:a21244693d="Yellowman"]... . Ik kan alleen geen keuze maken, er staan forceware drivers en detonator drivers. [/quote:a21244693d]Jullie geven alleen maar links naar de goede drivers, maar geen antwoord op zijn vraag, het verschil tussen forceware drivers en detonator drivers. :-? Ik hoor dit ook voor het eerst en zou het ook wel eens willen weten :)[/quote:a21244693d] Naja, zijn vraag was welke ie moest nemen... Maja. Ik denk dat het gewoon marketing is. Toen die FX lijn kwam zijn die Forceware drivers dacht ik geïntroduceert. Nieuwere naam, klinkt weer beter, sneller. Het verschil is dat Forceware de nieuwe drivers bevat en Detonator nog de oude.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...