Ga naar inhoud

Goede videokaart


Aanbevolen berichten

Zie de site van Club3d Club3D Radeon 9800 [b:772b7f56c6]LE[/b:772b7f56c6]: Brand: ATI Chip: R350 Form Factor: AGP GPU Mhz: 350 Memory MHz: 350 Video memory: 128 Mb Memory Bandwith: 128 bit Memory Type: BGA-DDR DVI: Yes TV/OUT: Yes etc, etc...... Alle 9800 kaarten, dus ook de 9800 PRO's zijn 256-bits, [b:772b7f56c6]behalve de 9800 LE.[/b:772b7f56c6] Jee Jee
Link naar reactie
Ik heb hier 'n Club 3D 9800PRO en deze is 256 bits met BGA geheugen. Ik vind het een fijne, razendsnelle kaart en hij heeft een tv-out. Volgens mij kun je dan inderdaad je computerspelletjes op de tv doen (heb het trouwens nooit geprobeerd), maar waarom zou je dat doen? Ik heb namelijk eens bij een collega de tv-out aangesloten op een tv maar ik vond de beeldkwaliteit niet om over naar huis te schrijven. De computermonitor geeft i.m.h.o. véél mooier beeld. Overigens had ik een Geforce 4 Ti 4200 en als je dan een 9800Pro koopt ga je er inderdaad wel een paar 3D Markjes op vooruit (bijna 4000 om precies te zijn, 3DMark2001). Deze kaart heb ik 3 maanden geleden gekocht voor €220 dus ik neem zonder meer wel aan dat 'ie nu onder de €200 ligt. Wil ik trouwens nog wel even toevoegen dat ik in de laatste Computer Totaal! heb gelezen dat je wel een beetje op moet schieten want deze kaarten, en dan vooral de 256bits versie gaan binnenkort heel schaars en daarmee dus moeilijk verkrijgbaar worden.
Link naar reactie
Dat het beeld minder mooi is komt omdat die tv (een gewone tv neem ik aan) een resolutie heeft van 800x600 gecombineerd met het feit dat dat scherm een stuk groter is dan je pc scherm dan wordt het beeld een stuk minder mooi/scherp. Dat was het oftopic gedeelte ;) Gewoon de 9800pro nemen van welk merk dan ook als deze maar 256 is. Dat is volgens mij nu wel zo'n btje unaniem besloten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...