Ga naar inhoud

Nieuwe kaart, vooruitgang?


Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen, Ik heb op dit moment een Pentium 4 1.7 GHz en 512 Mb geheugen. Een ATI X800 XT hierin zetten, is dat verstandig, schiet ik daar mee op? En wanneer komt deze kaart uit? En dan nog een, een AMD is een betere processor voor een gamer dan een Pentium? Én, is/heeft de X800 XT ViVo? Zodat ik mijn spelcomputer (Xbox) erop aan kan sluiten? Alvast bedankt! :)
Link naar reactie
[quote:8d5d4db340="Martin Bob"] Ik heb op dit moment een Pentium 4 1.7 GHz en 512 Mb geheugen. Een ATI X800 XT hierin zetten, is dat verstandig, schiet ik daar mee op? [/quote:8d5d4db340] Beetje overkill, je zal toch niet het maximale uit die kaart halen omdat je CPU dan de bottleneck is. [quote:8d5d4db340="Martin Bob"] En wanneer komt deze kaart uit? [/quote:8d5d4db340] Is al uit maar nog niet goed leverbaar. [quote:8d5d4db340="Martin Bob"] En dan nog een, een AMD is een betere processor voor een gamer dan een Pentium? [/quote:8d5d4db340] Een AMD64 is de beste processor voor een gamer op dit moment. [quote:8d5d4db340="Martin Bob"] En, is/heeft de X800 XT ViVo? Zodat ik mijn spelcomputer (Xbox) erop aan kan sluiten? [/quote:8d5d4db340] Hangt van de uitvoering af.
Link naar reactie
9800pro, 512mb geheugen, en een intel 2,8ghz ht cpu, kosten bij elkaar 200 100 161 461 euro, niet zo veel duurder als een x800 pro terwijl je er veel meer boost mee zal hebben :wink: misschien een idee om hieraan te denken? voorwaarde is wel dat je huidige geheugen pc3200 is :wink: edit: en ddr natuurlijk :wink:
Link naar reactie
Ik zou erg een X800 XT in doen, tenzij je van plan bent om de rest van je pc ook te upgraden. de X800XT schaalt behoorlijk op met een snellere CPU, onder een 3ghz CPU zou ik geen X800XT aanraden. Hooguit een X800 PRO. Voor jou systeem is een 9800 PRO aan te raden. Overigens is de X800 XT niet leverbaar in nederland, ik verwacht dat deze kaart medio Augustus een beetje leverbaar is.
Link naar reactie
Ik ben het met Red Dragon eens! Let er dan wel op dat je de 256 bits 9800Pro koopt, het liefst met BGA geheugen. Overigens moet je dan wel een beetje opschieten want ik heb in de laatste Computer! Totaal gelezen dat, sinds de nieuwe X800 serie uit is, de 9800Pro kaarten schaars en dus slecht leverbaar gaan worden. Groetjes van Jan Willem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...