Ga naar inhoud

Geen boot na inzetten van Gforce 4 Ti 4280 ?


Aanbevolen berichten

ik heb hier momenteel een Radeon 7000 in zitten , maar nu dacht ik , als ik de Ti 4280 erin zet .. kan ik toch nog een beetje gamen , maar ik zet deze erin , dan start de pc voor 1 seconde op , dan zie je de fans heel even bewegen , en dan gaan ze meteen uit.. Enig idee wat dit voor iets kan zijn ? Anti - nVidia pc ofzo ?
Link naar reactie
Wat als je alles van de voeding afhaalt behalve de videoplank? Vliegt ie dan netzoals mijn FX5900XT in de fik. Of heeeft zon Ti geen extra stroombron... Waarschijnlijk niet. waarschijnlijk maakt ie kortsluiting in de kaart, maar dat ziet de voeding, en schakelt zijn power uit. Je kan dat zeker ook niet zonder de stekker eruit te hebben gehaalt nog een keer met de aanknop dat trucje doen dat ie even aangaat?
Link naar reactie
[quote:36f8000654="Comp-Freak"]En als je die 7000 er weer in zet? Anders is die GF misschien gewoon naar de *piep*.[/quote:36f8000654] als ik de 7000 erin zet dan boot m'n pc gewoon , normaal. en als ik die Ti 4280 in een andere pc zet , doet die pc het ook gewoon normaal :-? :-? daarom snap ik het niet , niks mis met die kaart , dat weet ik wel zeker.. [quote:36f8000654]Je kan dat zeker ook niet zonder de stekker eruit te hebben gehaalt nog een keer met de aanknop dat trucje doen dat ie even aangaat?[/quote:36f8000654] neej klopt , dat kan inderdaad niet.....
Link naar reactie
[quote:ba6235c719="watcher46"][quote:ba6235c719] Tagan 480 Watt meen ik zo, dus dat lijkt me niet de clue [/quote:ba6235c719] heb jij dat probleem ook dan??? :wink: jij bent geen greyhornet hoor of stiekum tog??? :lol:[/quote:ba6235c719] Nou, mijn GeForce FX5900XT is in de hens gevlogen, en wat GReyHornet hier aangeeft had ik ook. Nee, ik ben GreyHornet niet, maar ik lees wel es wat ikn topics uiteraard, en het Stond ook in zijn sig. Edit: Hoe wist je dat... :wink: Edit2: Dat sloeg op GreyHornet, kijker46 Edit3: Een hornet is een horzel
Link naar reactie
tsjah , toch wil ik het wel eens weten . volgens mij heb ik een perfect moederbord gekocht ? anti nVidia :oops: 8) :lol: ach het scheelt me ook niet , in de Asus A7V8X-X werkt ie gewoon goed.... dus ik snap het niet meer... Greetz, Grey. [offtopic] btw: hornet is afgeleid van de F/A 18C Hornet , vliegtuigje ;) en die is grijs , dus GreyHornet... [/offtopic]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...