Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Welke driver is het stabielste voor 7900Pro Win2000 - P4 2.4 - watergekoeld Heb nu deze : wxp-w2k-catalyst-8-01-040421a-015419c.exe Zonder alle driver te proberen wil ik graag van jullie wat advies. Probleem met regelmatig weg vallen van beeld, met en zonder Vpu recover. Alvast bedankt. Oja, alle instellingen uitgeprobeerd, nu op geballanceerd (3D)
Link naar reactie
Bedoel je niet toevallig de 9700PRO? daarvoor zou ik gewoon de nieuwste [url=http://www.ati.com/support/drivers/winxp/radeonwdm-xp.html?type=xp&prodType=graphic&prod=productsXPdriver&submit.x=4&submit.y=5] Catalyst 4.6 drivers [/url] gebruiken.. Ik gebruik ze zelf ook, en nog geen problemen mee gehad.
Link naar reactie
De door Knootje genoemde drivers zijn de Catlyst 4.6 drivers SDH. Ik gebruik zelf de Catalyst 4.6 en heb de 4.7 beta ook gebruikt, beide drivers werken probleemloos. Ik denk niet dat het aan de drivers ligt dat het beeld weg valt, welke games geven dit probleem? Zit je waterblok wel goed op je videokaart? misschien word hij te heet omdat het waterblok niet goed aansluit.
Link naar reactie
Vooral bij een progje als Colonist valt hij snel weg(zwart) Terwijl Bfd1942 het veel langer uit houdt en Lockon er geen last van heeft. Toch redelijk zware grafische opgaves voor de 9700Pro. Als er iets is met de koeling komt dat toch regelmatiger voor? Ook de 3.9 weer geprobeert, helaas loopt hij hierbij weer vast. Heb nu de omega 4.6 geinstall, afwachten maar. Temp rond 31°C
Link naar reactie
om nog weer even in te haken op je probleem... ik heb nu ook de catalysts geprobeerd (4.6) en ook daar blijft het probleem aanwezig. heb nu de nieuwste Nforce3 drivers geinstalleerd, mocht ook niet helpen.. het probleem heb ik nog nooit gehad, maar nu ineens na het plaatsen van ander mobo/CPU begint ie hiermee. spellen als Farcry houden het wel redelijk lang uit, maar 3dmark 2003 krijg ik ook niet helemaal uitgedraaid, want dan zit ie alweer vast.. heb niet veel zin om de heleboel opnieuw te installen, echter draait het hier wel op aan denk ik...
Link naar reactie
heb em ook non oced geprobeerd, maar dat mocht ook niet baten.. flashen heb ik al eens zitten uitvogelen, heb je post gelezen in een ander draadje, maar die flashmethode is wel erg vreemd die daar door msi aangegeven wordt. het lukt me niet via de windows flasher het bios aan te passen, kun je me vertellen (PB mag ook, om het onderwerp van deze draad niet te veel te veranderen) hoe jij hem geflashed hebt...
Link naar reactie
Ik heb wel eens gehad dat zodra de ati drivers geladen werden, het beeld op zwart sprong. Oplossing was toen om primary vga buffer in de bios uit te zetten. Mijn tip: Zet alle prestatie verbeterende functies met betrekking op de videokaart uit en dan na telkens opnieuw opstarten om de beurt weer 1 aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...