Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik had laatst een probleem met de videokaart. Nou heb ik Dell gebeld en ik kreeg een nieuwe, nu werkt alles goed...althans Een spel genaamd Nolimits, haalde eerst makkelijk de 100 FPS, nu komt ie hoe dan ook NIET boven de 75 uit, en de FPS daalt ook veel sneller. Het enige waar het kan liggen is, dat ik de drivers van mijn videokaart opnieuw heb geinstalleerd lijkt me. De drivers komen van de Dell Resource cd. Ik heb ook al gekeken bij hardware versnelling, maar dat zit allemaal goed. Buiten het probleem met dit spel, werkt mijn 3d engine niet meer(nodig voor een project). Of dit ook daardoor komt, weet ik niet Wat kan dit zijn?
Link naar reactie
kijk eens met een programma zoals Aida 32 of de nieuwe Everest Home 1.10 wat voor grafische kaart en vooral wat voor grafische chipset erin zit. Kijk dan of je daar nieuwe drivers voor kan vinden. Want die drivers die Dell op de cd meestuurt.. zijn verre van up-to-date. Vaak althans. Misschien dat het dan opgelost is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...