Ga naar inhoud

Geel/Groen beeld.


Aanbevolen berichten

[u:d56592ce4d]Mijn Videokaart een SapphireRadeon3D9000Pro128+ZalmanZM80A-HP statische koeler.[/u:d56592ce4d] Af en toe wordt het beeldscherm op LG Flatron L170B TFT, geel/groen. als hij op de D-Sub staat. Zet ik hem dan gelijk op DVI over is ook het probleem over, maar weer terug op D-sub dan blijft het geel/groen, gaat wel weer weg. Het ligt niet aan de monitor, want als ik (via een starview switch) naar een andere PC ga is het beeld goed. Heb de videokaart er al een keertje uitgehaald en opnieuw ingezet maar na verloop van een paar dagen is het weer zo. Is deze kaart aan vervanging toe of is het wat anders?
Link naar reactie
[quote:73533e31cf="KroCoH"]Het kan ook nog aan die switch liggen. Haal die er eens tussenuit. Als het dan wel goed gaat ligt het aan de switch en anders denk ik toch dat het de videokaart is.[/quote:73533e31cf] Dat zou ook nu kunnen ja. Er tussenuit is wat lastig (maar zou wel kunnen). Ik ga de aansluitingen eens omwisselen, omdat hij het op de 2e PC altijd goed doet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...