Ga naar inhoud

verschil in 9800 pro kaarten


Aanbevolen berichten

[quote:1168c6459b="hardboy"]ik heb een vraag wat is het verschil tussen de kaarten van ati 9800 pro normaal en de kaarten 9800 pro all in wonder al staande dat hij duurder is is hij dan ook beter?? kan iemand mij hier meer over vertellen[/quote:1168c6459b] Die A.I.W. Zijn dezelfde kaarten, maar dan zit er zon Video in enzo bij, en een afstandsbediening, en maar van dat soort spulletjes.
Link naar reactie
[quote:a8da9240c6="hardboy"]oow is dat alles ?? zijn ze wel even snel dan[/quote:a8da9240c6]Ja [quote:a8da9240c6]enne ik zie ook kaarten met 256 ddr2 geheugen is dat langzamer of sneller want het is wel veel duurder dan de normale 9800 pro [/quote:a8da9240c6]Die is wel sneller, vooral als je veel doet met AA en AF. Maar het wordt ook heter en ik denk niet dat het het geld waard is. [quote:a8da9240c6]of staat dit allemaal in de FAQ?[/quote:a8da9240c6]Zou best kunnen :wink:
Link naar reactie
[quote:c4f0dbf548="hardboy"]jah ik wil deze kaart aanschaffen maar weet nie welke als jullie zeggen dat het de moeite nie waard is dan neem ik wel de normale. wat vinden jullie zelf en wat zijn jullie ervaringen is de 9800 pro ookm zo goed als ze zeggen want ik hoor iedereen zeggen van neem gewoon een 9800 pro[/quote:c4f0dbf548]Als je gewoon een 9800 pro wil voor te gamen zou ik de sapphire 9800 pro nemen, goeie kaart voor ongeveer 195 euro. geen AIW, is het geld niet waard, zeker niet als je er alleen maar mee wil gamen
Link naar reactie
9800 pro is zeker een heel stuk sneller dan de 9200. waar je met de 9200 met moeite 800x600 draait kun je met de 9800 makkelijk 1280x1024 spelen. mocht je die video-in functies van de aiw willen, dan raad ik je aan een gewone 9800(pro) te kopen en een losse tv-kaart. is meestal een stuk goedkoper :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...