Ga naar inhoud

Nieuwe videokaart in systeem = PIEP PIEP PIEP


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb thuis nog een oude Pentium III 450Mhz PC staan, maar daar heb ik een probleem mee. De oude standard (8MB) Videokaart wil ik vervangen voor een nieuwere. De neiuwe videokaart is een Hercules 3D 32MB VGA kaart. Zodra ik die verwissel met de oude kaart, en dan het systeem aanzet gaat dat ding flink piepen en krijg ik geen beeld. Als ik de orginele kaart erin zet werkt alles wel weer. Als ik nue een andere VGA kaart erin zet doet ie precies hetzelfde. Ik heb het geprobeerd met 2 verschillende kaarten. Met allebei hetzelfde probleem. Alleen de standaard videokaart werkt erin. Kan iemand mij hiermee helpen? Alvast bedankt :)
Link naar reactie
[quote:65ca5436d3="turbo-pascal"]Misschien komt het door dat je AGP slot 3volt is, en je videokaart(en) 1.5 of vice-versa. Kan ook zijn dat je mobo gewoon niet overweg kan met die kaarten, maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, aangezien het met 2 stuks gebeurt. Heb je niet zo'n ledje onder je AGPslot?[/quote:65ca5436d3] Ik heb geen ledje onder mijn moederbord :( Hoe kan ik zien hoeveel volt erop mijn AGP staat?
Link naar reactie
Misschien hebben jullie hier iets aan: Moederbord: [img:4278f02f12]http://downloadzz.250free.com/moederbord.JPG[/img:4278f02f12] Videokaart: [img:4278f02f12]http://downloadzz.250free.com/videokaart.JPG[/img:4278f02f12] Hier staan de specs op van het moederbord en van de videokaart die er standaard in zit. Deze PC Is een Pentium III 450Mhz. Die ene videkaart van 32MB die ik erin probeer te zetten heeft altijd gezeten in een Pentium II 333Mhz. Dus lijkt mij dat het hier ook meot werken. Ik heb ook nog een 16MB ram kaartje geprobeerd amar werkt ook niet, terwijl die allebei in een Pentium II machine hebben gezet :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...