Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=123116 hier staat wat ik zei [quote:c03fca10b0]wat is/zijn je: -resolutie? -settings ingame? -settings in windows? -drivers? [/quote:c03fca10b0] volgens de regels is het niet toegestaan 2x een topic te openen met dezelfde vraag... lastig he die regels... ik zou ze maar eens doorlezen ;)
Link naar reactie
[quote:96a6ec1418="arjant2"]vergeet niet dat de FX 5200 ook niet de allersnelste kaart is. dus inderdaad, wat voor resolutie draai je, en hoe hoog staat detail? Wellicht AA en/of AF aanstaan? de celeron is inderdaad niet super snel maar zou het spel wel degelijk aan moeten kunnen, dus denk eerder videokaartprobleem[/quote:96a6ec1418] Mja, ik kon BF altijd draaien op Duron 800, 256 MB, GF 4 MX440, dus het moet toch wel te doen zijn, met die hardware die je daar hebt. Daarbij komt nog dat BF ook heel erg leunt op de hoeveelheid geheugen die je hebt. Grote levels worden erg schokkerig bij 256 enzo.
Link naar reactie
ik denk dat hij het wel moet trekken... OP mijn 2000+ , 512mb geheugen en Geforce 4mx440se doet hij het ook zonder schokken op 1024x768 en ik dacht dat ik alles op high had staan en natuurlijkl geen andere zooi aan. Het enige is dat deze kaart de directx8 effecten niet uit hoeft te rekenen... ;) en dat moet de fx5200 weer wel...
Link naar reactie
De fx 5200 is geen held maar ik denk dat het ook aan de cpu kan liggen want in een grote veldslag zoals in battlefield met 50 mannen rennende over je beeldscherm heeft de cpu namelijk ook heel wat te doen, hoewel ik met mijn [b:9baab7ebe1]pentium 4[/b:9baab7ebe1] 2,4ghz geen problemen heb met dat spel.
Link naar reactie
[quote:02cc0b44d4="HardTrance"]CPU en videokaart zijn aan een upgrade toe! Een geforce fx 5900xt is een veel betere keuze dan de radeon 9600 pro/xt en nog beter is dan weer de radeon 9800 pro maar deze kost dan ook ongeveer 200 euries.[/quote:02cc0b44d4] Maar Battlefield 1942 moet toch zat kunnen draaien op een FX5200? @ Gamer10 misschien kun je een Pentium4 proberen, en kijken of het idd helpt.
Link naar reactie
[quote:ac7f49150e="sdh"][quote:ac7f49150e="HardTrance"]CPU en videokaart zijn aan een upgrade toe! Een geforce fx 5900xt is een veel betere keuze dan de radeon 9600 pro/xt en nog beter is dan weer de radeon 9800 pro maar deze kost dan ook ongeveer 200 euries.[/quote:ac7f49150e] Maar Battlefield 1942 moet toch zat kunnen draaien op een FX5200? @ Gamer10 misschien kun je een Pentium4 proberen, en kijken of het idd helpt.[/quote:ac7f49150e]Ik heb zelf 3 Geforce fx'en 5200 onderhanden gehad namelijk 1 van Point-of-view, 1 van XFX en 1 van Asus waarbij die van PoV verre weg de beste was en ook de enige waarmee ik een beetje fatsoendelijk kon gamen. Maar het ligt er natuurlijk ook aan waarmee je tevreden bent, persoonlijk [b:ac7f49150e]MOETEN[/b:ac7f49150e] bij mij alle details op het hoogste staan, alleen zo'n dingen als AA gebruik ik eigenlijk niet.
Link naar reactie
Het verschil tussen GF4 MX440 is makkelijk te verklaren MX440 = DX7, dus simpele effecten, kan dus een redelijke FSP halen FX5200 = even krachtig als een MX440, maar moet ook DX8 en DX9 effecten renderen, dit remt de kaart ongelofelijk af, hij kan wel DX9 effecten weergeven, maar is eigenlijk te traag om nog een speelbare framerate te krijgen
Link naar reactie
[quote:4fc2246029="NoepZor"]Het verschil tussen GF4 MX440 is makkelijk te verklaren MX440 = DX7, dus simpele effecten, kan dus een redelijke FSP halen FX5200 = even krachtig als een MX440, maar moet ook DX8 en DX9 effecten renderen, dit remt de kaart ongelofelijk af, hij kan wel DX9 effecten weergeven, maar is eigenlijk te traag om nog een speelbare framerate te krijgen[/quote:4fc2246029] Klopt, alleen maakt BF geen gebruik van directx 9 dacht ik. Ik herrinner me dat in een test in de C!T van een aantal maanden geleden van grafische kaarten tot 100 euro, er veel FX5200-ers meededen met geheugen dat maar 300mhz liep ipv 400. DIt scheelt natuurlijk ook in prestaties...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...