Ga naar inhoud

Beeldscherm instellingen


Aanbevolen berichten

Nadat ik een harde schijf toegevoegd en verwijderd had, en even een ander beeldscherm had toegevoegd, is mijn originele monitor de kluts kwijt. Het beeld heeft een zeer lage resolutie en maar 16 kleuren, maar ik kan dit niet veranderen. Als ik een stuurprogramma voor super VGA installeer, kan ik dat wel, maar klik ik op OK dan veranderd er niets en verschijnt er een boodschap dat ik opnieuw moet opstarten. Doe ik dat, dan is er niets veranderd, of hij loopt vast. kent iemand dit probleem?[color=darkred:a82fd1f460][/color:a82fd1f460][color=#][/color]
Link naar reactie
toevallig spyware of virussen op je die 2e hdd? doe een online scan, scan met ad-aware en spybot, download hijackthis sla het op in een EIGEN MAP (bijvoorbeeld: c:\hijackthis) run een scan, en sla de log op. kopieer en plak de log in een topic in beveiliging en privacy informatie: spywarefaq in het beveiliging en privacy forum
Link naar reactie
Allereerst, welkom op dit forum, - drivers voor je monitor installeren - videokaart drivers installeren - AGP drivers installeren Probeer eerst deze dingen eens, wat mij het meest logisch lijkt is dat bij het verwissellen van monitor het stuurprogramma voor de monitor veranderd is. Dus probeer de juiste drivers te vinden. Zet hem anders op Plun en Play monitor.
Link naar reactie
[quote:e4811e5744="Comp-Freak"] - drivers voor je monitor installeren - videokaart drivers installeren - AGP drivers installeren [/quote:e4811e5744] Maar dan in omgekeerde volgorde ... :wink: Drivers voor je monitor is het minst belangrijk. Bij Plug & Pray monitor heb je meestal al goed beeld, die driver is er meer voor dat je alleen die monitorinstellingen kan selecteren die de monitor ondersteunt. Het is trouwens altijd wel handig om alvorens je met harde schijven en de inhoud ervan gaat goochelen, dat je eerst weet welke hardware je allemaal hebt en dat je ook de drivers hebt voor het besturingssysteem wat je erop gaat zetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...