Ga naar inhoud

TFT monitoren + spelletjes?


Aanbevolen berichten

[quote:6cf378f206="DeNasio"][quote:6cf378f206="Interficior"]En wat voor spellen speel je? Het is nou niet echt een heel krachtige kaart ofzo.[/quote:6cf378f206] Vooral Counter Strike. Maar in de zomer wil ik de nieuwste schietspellen gaan kopen.[/quote:6cf378f206] Mjah, de nieuwste schietspellen zullen niet echt meer op zijn hoogste detail weergegeven kunnen worden. Maar het moet nog wel te doen zijn. Edit: ZElf zou ik kiezen vor een groter bureau + een goede videokaart.
Link naar reactie
[quote:4369ae83f7="Interficior"]ZElf zou ik kiezen vor een groter bureau + een goede videokaart.[/quote:4369ae83f7] Ik heb mijn computer vorig jaar gekocht. De onderdelen van mijn computer zijn toendertijd door een collega, die veel kennis van zaken heeft, gekozen. Heeft hij een slechte videokaart gekozen? Mijn collega weet dat ik mijn computer vooral voor spelletjes gebruik!
Link naar reactie
[quote:e19f5dc025="DeNasio"][quote:e19f5dc025="Interficior"]En wat voor spellen speel je? Het is nou niet echt een heel krachtige kaart ofzo.[/quote:e19f5dc025] Vooral Counter Strike. Maar in de zomer wil ik de nieuwste schietspellen gaan kopen.[/quote:e19f5dc025] dan raad ik je een andere kaart aan
Link naar reactie
[quote:6dad91de3a="DeNasio"][quote:6dad91de3a="Interficior"]ZElf zou ik kiezen vor een groter bureau + een goede videokaart.[/quote:6dad91de3a] Ik heb mijn computer vorig jaar gekocht. De onderdelen van mijn computer zijn toendertijd door een collega, die veel kennis van zaken heeft, gekozen. Heeft hij een slechte videokaart gekozen? Mijn collega weet dat ik mijn computer vooral voor spelletjes gebruik![/quote:6dad91de3a] Nee hoor, tis helemaal geen slechte kaart, Interficior bedoelt denk ik dat het op dit moment gewoon niet de snelste meer kaart is. Een jaar geleden was dat een ander verhaal. Het was nog steeds niet de snelste kaart toen, maar wel een van de snelsten d8 ik. De 9800pro was toen de snelste kaart. Verder vind ik dat je hier nog best de nieuwste games mee kunt spelen, zolang je maar niet speelt in de hoogste resolutie en de hoogste details..
Link naar reactie
[quote:4ecce58b77="sdh"]Nee hoor, tis helemaal geen slechte kaart, Interficior bedoelt denk ik dat het op dit moment gewoon niet de snelste meer kaart is. Een jaar geleden was dat een ander verhaal. Het was nog steeds niet de snelste kaart toen, maar wel een van de snelsten d8 ik. De 9800pro was toen de snelste kaart. Verder vind ik dat je hier nog best de nieuwste games mee kunt spelen, zolang je maar niet speelt in de hoogste resolutie en de hoogste details..[/quote:4ecce58b77] Ik zal mijn collega hierover aanspreken.
Link naar reactie
:evil: Face your DEMON :evil: :P Uhmzz de nieuwste spellen van deze zomer? Daarmee zul je bedoelen Half Life 2 Doom3 en Stalker?! En dan heb je dus een probleem want die lopen gegarandeerd niet soepel op een radeon 9600pro. :wink: Ik zou eens kijken naar een nieuwe videokaart en een goede CRT (hoewel ik zelf een groot fan ben van TFT vanwege de fantastische beeldkwaliteit en ik vind dat je ook goede kan gamen op sommige schermen dan).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...